حمایت فدراسیون جهانی تکواندو از باشگاه های آسیب دیده

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، عصر روز 4 آگوست، برابر 14 مردادماه حوالی ساعت 19:38 دقیقه یک انفجار مهیب در بندر بیروت رخ داد. موج ناشی از انفجار خسارات زیادی در این شهر برجای گذاشت که از آن جمله می توان به تخریب 10 باشگاه تکواندو در بیروت اشاره کرد.

حمایت فدراسیون جهانی تکواندو از باشگاه های آسیب دیده

این موضوع در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس فدراسیون جهانی از سوی رئیس فدراسیون تکواندو لبنان مطرح شد. در این جلسه که ماهر و پاسکال دو تن از اعضای هیأت اجرایی نیز حضور داشتند حبیب زریفه رئیس فدراسیون تکواندو لبنان گزارشی از وصعیت تکواندو در این کشور بعد از انفجار ارائه نمود.

در این جلسه تصمیم گرفته شد در اولین فرصت تجهیزات اولیه برای فدراسیون تکواندو لبنان جهت توزیع در باشگاه های آسیب دیده ارسال شود. همچنین فدراسیون جهانی با همکاری همکاری بنیاد توسعه آسیا مبلغ 30،000 دلار با هدف حمایت از ادامه فعالیت باشگاههای تکواندو آسیب دیده در اختیار فدراسیون تکواندو این کشور قرار خواهد داد. تشکیل کمپینی برای جمع آوری کمک های ملی و همچنین معافیت تکواندوکاران لبنانی از پرداخت هزینه های ثبت نام در مسابقات جهانی و دوره های آموزشی سال 2021 معاف خواهند رود.

در پایان این جلسه هم دکتر چو رئیس فدراسیون گفت: به نمایندگی از خانواده جهانی و بنیاد بشردوستانه تکواندو، صمیمانه تسلیت به ساکنان آسیب دیده در بیروت می گویم. این غم انگیز ترین شرایط ممکن است و مطمئن باشید که جهانی تکواندو برای حمایت از شما آماده است.

حبیب زریفه رئیس فدراسیون تکواندو لبنان هم گفت: ما بسیار مفتخریم که در این زمان بسیار سخت عضو خانواده تکواندو هستیم. من شخصاً می خواهم از رئیس جمهور برای گفتگو در مورد راه های کمک به فدراسیون تکواندو لبنان تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1143

به "حمایت فدراسیون جهانی تکواندو از باشگاه های آسیب دیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت فدراسیون جهانی تکواندو از باشگاه های آسیب دیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید