حمایت سازمان زیباسازی از ناشران کتاب های حوزه شهری

به گزارش پیامک خنده، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران از حمایت ویژه این سازمان از ناشران کتاب های حوزه شهری در سال 1398 اطلاع داد.

حمایت سازمان زیباسازی از ناشران کتاب های حوزه شهری

به گزارش خبرنگاران، بهروز فتحی در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های دانشنامه نهضت هنرهای مردمی ایران گفت: سال گذشته مجموعه کتاب های استاد هادی سیف پژوهشگر حوزه هنر در دستور کار زیباسازی نهاده شد و این سازمان توانست تا انتها سال گذشته این مجموعه آثار را چاپ کند. البته در این فرایند با مشکلاتی از جمله قیمت کاغذ نیز روبه رو شدیم اما خوشبختانه توانستیم این مجموعه را به چاپ برسانیم.

وی اضافه کرد: این مجموعه شامل چهار جلد است که کتاب های قلمکار نقاشی، نقاشی قالی، نقش آفرینی روی سنگ و نقاشی روی چوب را در بر می گیرد.

وی با اشاره به سیاست های سازمان زیباسازی شهر تهران برای چاپ و نشر کتاب های تألیف شده در حوزه هنر گفت: 21 اسفندماه سال گذشته از تعدادی از کتاب های منتشرشده توسط سازمان رونمایی شد اما چهار جلد از کتاب های تألیف شده استاد سیف تفکیک شد و امروز این چهار جلد رونمایی شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه در سازمان زیباسازی کوشش خواهیم کرد با همکاری بخش های دیگر در حوزه نشر آثار هنری فعال تر از گذشته باشیم، اضافه کرد: در امسال نیز نشر آثار هنری به طور ویژه در دستور کار سازمان زیباسازی نهاده شده است. در حال حاضر نیز حدود 60 عنوان کتاب در حوزه های مختلف از جمله سیما و منظر شهری به چاپ رسیده که این روند در سال 98 ادامه پیدا خواهد نمود.

وی با تاکید بر آمادگی سازمان زیباسازی شهر تهران برای انتشار کتاب ها در حوزه شهری گفت: تمهیداتی برای حمایت از ناشرانی که کتاب های حوزه شهری را منتشر می نمایند، برای امسال پیش بینی نموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 176

به "حمایت سازمان زیباسازی از ناشران کتاب های حوزه شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت سازمان زیباسازی از ناشران کتاب های حوزه شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید