جنگنده های مصری به مواضع تروریست ها در سیناء حمله کردند

به گزارش پیامک خنده، در حمله تروریست های وابسته به داعش به استان سینای شمالی، یک افسر ارتش مصر کشته شد،در مقابل جنگنده های ارتش مصر روستاهای تحت کنترل تروریست ها در شبه جزیره سیناء را بمباران کردند.

جنگنده های مصری به مواضع تروریست ها در سیناء حمله کردند

برخی منابع پزشکی نظامی در استان سینای شمالی در مصاحبه با العربی الجدید اظهار کردند: ابو المکارم الانصاری، افسر ارتش مصر در پی حمله گروه تروریستی ولایت سیناء(وابسته به داعش) به شهر بئر العبد کشته شد.

تروریست های ولایت سیناء در حالی دست به این حمله زدند که پس از حمله خونین به پایگاه 118 واقع در روستای رابعه در شهر بئر العبد، ششمین روز متوالی است کنترل چندین روستا در غرب این شهر را در دست دارند.

به گفته برخی منابع در قبایل مصر و نیز شاهدان عینی، جنگنده های ارتش مصر نیز پس از حمله به پایگاه رابعه، بیش از 25 بار روستاهای تحت کنترل داعش را هدف قرار داده و زیرساخت های اساسی این روستاها را تخریب کردند.

منابع یاد شده اظهار کردند: این حملات هوایی موجب تخریب یک مدرسه و یک مرکز درمانی در روستای قاطیة و تعدادی خانه در روستاهای المریح، الجناین، اقطیة و بخش های جنوبی روستای رابعه شدند.

آنها در ادامه گفتند: ارتش مصر پس از حمله داعش به نیروهای نظامی که قصد یورش به روستاهای تحت کنترل تروریست ها را داشتند و کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها، بمباران هوایی را جایگزین حمله زمینی کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1102

به "جنگنده های مصری به مواضع تروریست ها در سیناء حمله کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های مصری به مواضع تروریست ها در سیناء حمله کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید