جزئیات برگزاری کلاس های مجازی ترم تابستانه دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش پیامک خنده، جزئیات نحوه و زمان ثبت نام و برگزاری کلاس های مجازی ترم تابستانه دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

جزئیات برگزاری کلاس های مجازی ترم تابستانه دانشگاه گیلان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزراش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جزئیات نحوه و زمان ثبت نام و برگزاری کلاس های مجازی ترم تابستانه دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

لازم به ذکر است، دانشجویان سایر دانشگاه های کشور ابتدا باید در سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان به آدرس الکترونیکی sada.guilan.ac.ir/fromguest ثبت نام نمایند و پس از ورود به سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات در قسمت اسکن مدارک، فرم دریافتی از دانشگاه مبدا را بارگذاری نموده و در قسمت مرحله نهایی درخواست خود را ارسال نمایند.

دانشجویان برای انتخاب واحد با شماره دانشجویی و رمز ورود به سامانه جامع آموزش به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه و پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

پس از انتخاب واحد دانشجویان می توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده و به وسیله ادرس الکترونیکی ecent2.guilan.ac.ir (کلمه کاربری و رمز عبور شماره دانشجویی) وارد سامانه تبادل محتوای الکترونیکی شده و نسبت به دریافت فایل دروس (برای کلاس های آفلاین) و شرکت در کلاس های آنلاین اقدام مقتضی به عمل آورید.

تعداد جلسات کلاس های آفلاین در هر هفته 3 جلسه و تعداد کلاس های آنلاین (کلاس های برخط) در هر هفته 1 جلسه است.

آغاز کلاس های آفلاین از تاریخ 4 مرداد ماه و آغاز کلاس های آنلاین از تاریخ 5 مرداد ماه و بر اساس زمان برگزاری کلاس در فرم انتخاب واحد دانشجویان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1098

به "جزئیات برگزاری کلاس های مجازی ترم تابستانه دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری کلاس های مجازی ترم تابستانه دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید