تهدید عظیم برای میلان در راه تمدید قرارداد با دوناروما

به گزارش پیامک خنده، باشگاه پاری سن ژرمن به جذب جان لوئیجی دوناروما علاقه مند است و میلان میخواهد پیش از صورت دریافت هر اتفاقی، قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

تهدید عظیم برای میلان در راه تمدید قرارداد با دوناروما

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طرفداران میلان در انتظار معین شدن شرایط آینده دروازه بان خود یعنی جان لوئیجی دوناروما هستند. آنها می خواهند متوجه شوند که آیا این دروازه بان جوان در سن سیرو ماندگار خواهد شد یا به فروش خواهد رسید. قرارداد دوناروما با میلان در سال 2021 به خاتمه خواهد رسید و به نظر شرایط او طی ماه های آینده معین خواهد شد.

در روزهای گذشته شایعات زیادی در رابطه با شروع مذاکرات مدیربرنامه های دروازه بان ایتالیا یعنی مینو رایولا با مسئولان میلان به گوش رسید. با این حال اما هنوز هیچ چیزی به شکل قطعی معین نشده و هنوز هم آینده دوناروما در هاله ای از ابهام واقع شده است.

حالا و در همین رابطه توتو اسپورت مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن به شدت شرایط جذب دروازه بان ملی پوش روسونری را دنبال می نماید و همین موضوع نگرانی باشگاه میلان و طرفدارانش را به دنبال داشته است؛ اتفاقی که باعث شده حالا سران روسونری بیش از هر زمان دیگری به دنبال تمدید قرارداد با دروازه بان جوان تیم شان باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 979

به "تهدید عظیم برای میلان در راه تمدید قرارداد با دوناروما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید عظیم برای میلان در راه تمدید قرارداد با دوناروما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید