برای خرید یک لامبورگینی بنزینی فقط 365 روز زمان دارید

به گزارش پیامک خنده، لامبورگینی بنزینی دیگر تولید نخواهد شد. این خبر حزن انگیز و جگرسوز رسماً از سوی این کمپانی ایتالیایی منتشر شد. پس برای مالکیت یک لامبورگینی با موتوری صد درصد درون سوز تنها 365 روز دیگر زمان باقیست!

برای خرید یک لامبورگینی بنزینی فقط 365 روز زمان دارید

خبرنگاران - محمد فتح اللهی - لامبورگینی پیش تر اعلام کرده بود که در میان سال های 2025 تا 2030 به کلی با موتورهای درون سوز خداحافظی می کند. اما ظاهراً قدم ها در این زمینه به سرعت در حال برداشته شدن است.

لامبورگینی بنزینی دیگر تولید نخواهد شد.

برای اینکه نام شما به عنوان مالک یک لامبورگینی بنزینی در تاریخ ثبت شود، تنها یک سال زمان به جای مانده است. این برند ایتالیایی گفت که هر محصولی از این خودروساز در سال 2022 با بهره گیری از نیروی الکتریکی تولید خواهد شد.

یعنی از این پس مدل هایی را خواهیم دید که مانند فراری SF90 هایبریدی خواهند بود. البته درست نیز در مطلب مربوط به لامبورگینی حرفی از فراری بزنیم. اما حقیقت این است که بالاخره در حال مدرن شدن است.

لامبورگینی بنزینی / مدل Huracan Evo RWD

فراموش نکنیم، در روزهایی که فراری سرعت تعویض دنده های مدل های تولیدی خود را زیادتر می کرد، لامبورگینی برای خانواده اونتادور گیربکس دو کلاچه سریع نیافت.

تنها محصولی که از این تکنولوژی بهره برد خانواده هوراکان بود. آن هم به دلیل اشتراکات فنی فوق العاده زیادی که با آئودی R8 داشت!

لامبورگینی بنزینی / مدل SVJ Roadster

براساس خبری که در Automotive News Europe منتشر شد، مدیر عامل لامبورگینی یعنی Stephan Winkelmann درباره برقی یا هایبریدی شدن این برند تأکید بسیاری دارد.

Winkelmann بیان کرد که امسال آخرین سال عرضه مدل های لامبورگینی با موتورهای صد درصد درون سوز خواهد بود. لامبورگینی سال تازه میلادی را فوق العاده آغاز کرده است. از همین رو آمار فروش برخی از مدل های خود را رسماً گفت.

فروش اوروس از هوراکان و اونتادور بیشتر است!

لامبورگینی گفت که سال گذشته میلادی جمعاً 8/405 دستگاه خودرو به فروش رسانده است. این برند ایتالیایی تأکید کرد که بخش بسیار زیادی از این اندازه فروش مربوط به عرضه مدل شاسی بلند اوروس بود.

لامبورگینی بنزینی / فروش مدل اوروس از سایر مدل های موتور وسط لامبورگینی بیشتر است.

استفان وینکلمن بیان کرد که در طول چهار سال آینده لامبورگینی چهار محصول تازه تولید خواهد کرد. هنوز درباره جزئیات این مدل ها توضیحی داده نشده است. اما قطعاً یکی از مهمترین آنها مدل جایگزین اونتادور Ultimae خواهد بود.

لامبورگینی بنزینی / خودرو مفهومی Lambo V12 Vision Gran Turismo Concept که در سال 2019 برای بازی گرن توریسمو رونمایی شده بود، برداشتی از آینده لامبورگینی بود.

این برند ایتالیایی بیش از 1/5 میلیارد یورو برای پروژه الکتریکی شدن محصولاتش سرمایه گذاری کرده است. لامبورگینی بنزینی دیگر تولید نخواهد شد و این خودروساز می خواهد به کلی حقیقت خودروهای هایبریدی و برقی را بپذیرد. محصولات تمام برقی لامبورگینی از سال 2025 بر روی خط تولید حضور خواهند داشت.

بایک Beijing X7 کراس اوور احتمالی مکث موتور را بشناسید / مشخصات فنی + قیمت

استاندارد جهانی عملکرد ایربگ خودرو + دلایل عمل نکردن کیسه هوا در تصادف بهبهان

خودرو سایپا ساینا فیس لیفت در راه است / وانت تیبا هم تولید می شود؟

منبع: بیت ران
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1946

به "برای خرید یک لامبورگینی بنزینی فقط 365 روز زمان دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید یک لامبورگینی بنزینی فقط 365 روز زمان دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید