تایلند به بعضی از خارجی ها اجازه ورود می دهد ، مرحله پنجم بازگشایی شروع شد

به گزارش پیامک خنده، تایلند مرحله پنجم کاهش محدودیت های قرنطینه ای کووید-19 را آغاز کرد و اجازه بازگشایی مدارس و محل های تفریحی با خطر انتقال بالاتر ویروس را داده است.

تایلند به بعضی از خارجی ها اجازه ورود می دهد ، مرحله پنجم بازگشایی شروع شد

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس تایلند همچنین به بازدیدنمایندگان بر اساسی کنترل شده اجازه ورود می دهد، یعنی تنها افراد دارای خانواده موجود یا دارای ارتباطات کاری، دانشجویان، کارشناسان فنی برای کسب وکارها، سرمایه گذاران و افرادی که به طور ویژه دعوت شده اند، می توانند وارد این کشور شوند. پروازها به مقصد تایلند از اوائل ماه آوریل (اواسط فروردین) معلق شده بود.

شمار افراد خارجی که اجازه ورود به این کشور را پیدا می نمایند به 200 نفر در روز محدود می شوند و این افراد باید سوار پروازهایی شوند که شهروندان تایلندی مانده در کشورهای خارجی را به خانه بازمی گرداند. همه افراد بازگشته چه خارجی و چه تایلندی درجات متفاوتی از قرنطینه را بگذرانند.

موارد عفونت با ویروس کرونا در تایلند در پنج هفته گذشته منحصر به تایلندی های بازگشته از خارج بوده است، نه انتشار محلی ویروس و به همین علت دولت این کشور برای برداشتن محدودیت ها اطمینان خاطر پیدا نموده است. تایلند در عین حال شرایط اضطراری در این کشور را برای ماه ژوئیه (تیر ماه) تمدید نموده است، هر چند منتقدان دولت را متهم می نمایند که این کار برای مهار اعتراضات سیاسی صورت گرفته است.

مکان های بازگشایی شده هنوز باید مقررارت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند. یک اپلیکیشن ردیابی تماس که از قبل در فروشگاه های عظیم به کار رفت بود، برای محل های تفریحی اجباری شده است.

مقامات تایلند از اینکه اتحادیه اروپا این کشور را جزء 14 کشوری قرار داده است که اجازه ورود به این منطقه را دارند، ابراز افتخار نموده اند، البته این تصمیم اتحادیه اروپا تاثیر عملی فوری بر تایلند نخواهد داشت چرا هنوز پروازهای بین المللی مرتب به این کشور هنوز ممنوع است و تاریخی برای انتها این ممنوعیت اعلام نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 954

به "تایلند به بعضی از خارجی ها اجازه ورود می دهد ، مرحله پنجم بازگشایی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند به بعضی از خارجی ها اجازه ورود می دهد ، مرحله پنجم بازگشایی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید