به روز رسانی های جدید اپل در دسترس کاربران نهاده شد

به گزارش پیامک خنده، خبرگزاری خبرنگاران- اپل بروزرسانی های iOS 14.1، iPadOS 14.1 و tvOS 14.1 را در رویداد شب گذشته خود عرضه کرد.

به روز رسانی های جدید اپل در دسترس کاربران نهاده شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حدود دو ماه پیش شرکت اپل نسخه جدید آی او اس 14 را برای گوشی های iPhone 6s به بالا عرضه کرد. این نسخه تغییرات زیادی از جمله تغییر کامل ظاهر صفحه اصلی، اضافه شدن قابلیت ویجت، اضافه شدن محیط App Library، تغییر شیوه نمایش تماس های ورودی، اضافه شدن قابلیت Back Tap، قابلیت picture-in-picture، اضافه شدن قابلیت App Clips، بهبود عملکرد سرویس Apple Pay، تغییر در عملکرد دستیار صوتی Siri، امکانات جدید نرم افزار Messages، اضافه شدن قابلیت های جدید به سرویس CarPlay را به همراه داشت.

شرکت اپل شب گذشته و در رویداد خود از آغاز به ارسال نسخه 14.1 به روزرسانی های iOS، iPadOS و tvOS این شرکت صحبت کرد. این به روزرسانی ها دقیقاً برای نسل جدید آیفون 12 هستند. آی او اس 14.1، باید از قبل در چهار گروه جدید آیفون 12 نصب گردد و احتمالاً این دلیل عدم ارائه نسخه های بتا توسط اپل به توسعه دهندگان است. در عوض، آن ها مستقیماً به سراغ آزمایش iOS 14.2 می فرایند.

هیچ تغییری در به روزرسانی های جدید iOS و iPadOS وجود ندارد و به نظر می رسد فرایند عرضه تدریجی باشد، اما انتظار داریم که اپل ظرف چند ساعت آینده این برنامه را در دسترس همه قرار دهد. نسل 4 و 5 تلویزیون های اپل نیز به روزرسانی جدید tvOS 14.1 را دریافت می نمایند که هیچ تغییری در آن مورد نیز وجود ندارد. اگر یک iPhone، iPad یا Apple TV سازگار دارید، باید بلافاصله آن را به روز کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1219

به "به روز رسانی های جدید اپل در دسترس کاربران نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روز رسانی های جدید اپل در دسترس کاربران نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید