برگزاری کارگاه های کتاب و نویسندگی در 10 شهرستان استان گیلان

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران ، حسین ابراهیمیان، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفت وگو با ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضمن اشاره به حضور 22 ناشر از این استان در این نمایشگاه اعلام کرد: کوشش کردیم از ظرفیت نشریات و پایگاه های خبری فعال استانی برای اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه مجازی کتاب تهران استفاده کنیم و در شهرهای مختلف استان بنر و پوسترهای تبلیغاتی نمایشگاه را نصب نموده ایم.

برگزاری کارگاه های کتاب و نویسندگی در 10 شهرستان استان گیلان

وی با اشاره به گستردگی برنامه های جنبی این استان همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرح داد: برنامه های ما در دو بخش پیش بینی شده است که شامل رونمایی تازه های نشر و کارگاه های نویسندگی است؛ بعلاوه رونمایی از تازه های نشر در شهرستان های شفت، رضوانشهر، لنگرود و رودسر و فومن برگزار می گردد.

ابراهیمیان به برگزاری کارگاه های آموزشی کتاب و نویسندگی اشاره نمود و گفت: در ده شهرستان سیاهکل، رودبار، رضوانشهر، تالش، لاهیجان، آستارا، آستانه اشرفیه، رودسر، فومن وانزلی این کارگاه ها در حال برگزاری است. در این زمینه کوشش کردیم دامنه و وسعت برگزاری برنامه ها به طور یکسان در همه شهرها باشد و در خلال این برنامه ها نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مخاطبان و مردم شهرهای مختلف اطلاع رسانی گردد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در انتها به تجلیل از دو محقق و پژوهشگر گیلانی همزمان با آخرین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران اشاره نمود و گفت: قرار است در روز دهم بهمن ماه طی مراسمی در تالار مرکزی شهر رشت با همکاری حوزه هنری گیلان از محمد بشری و محمدعلی جعفری دو نویسنده گیلانی تجلیل گردد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع و تا دهم بهمن ماه 1400ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1981

به "برگزاری کارگاه های کتاب و نویسندگی در 10 شهرستان استان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه های کتاب و نویسندگی در 10 شهرستان استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید