برگزاری رویدادی در حوزه سالمندی و سلامت جسمی

به گزارش پیامک خنده، یکی از مراکز نوآوری کشور فردا جمعه 12 دی ماه رویدادی استارتاپی در زمینه بازنشستگان و سالمندان را برگزار می کند.

برگزاری رویدادی در حوزه سالمندی و سلامت جسمی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران رویداد نوآورانه با عنوان صبانو در زمینه بازنشستگان و سالمندان از سوی یکی از مراکز نوآوری کشور در محورهای سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان افزایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی برگزار می شود تا از ظرفیت های مختلف استارتاپی و نوآورانه در راستای ماموریت این مرکز نوآوری استفاده شود.

این رویداد در روز جمعه مورخ 12 دی ماه برگزار و به صورت زنده از حساب های آپارات و اینستاگرام مرکز به آدرس @sabainnovation پوشش داده خواهد شد.

دکتر اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: مرکز نوآوی برگزار کننده این رویداد جزو معدود مراکز نوآوری اجتماعی کشور است، معمولاً مراکز نوآور و کسب و کارهای نو در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند؛ اما تمرکز این مرکز نوآوری بر حوزه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان با بهره گیری از توان تیم های استارتاپی و نوآور است.

وی گفت: هدف این مرکز ارائه سرویس به جامعه هدف صندوق بازنشستگی به عنوان یک بستر تسهیل گر برای ارائه خدمات کارهای استارتاپی و نوآورانه در حوزه بازنشستگان است تا این قشر بتوانند از دستاوردها، محصولات و خدمات خلاقانه و نوآورانه آن استفاده کرده و بهره گرفته و زیست توام با رفاه و کیفیت بیشتر را در دوره سالمندی تجربه کنند.

افتخاری، گام بعدی در این جهت را ایجاد صندوق پژوهش و نوآوری اجتماعی دانست و اظهار کرد: راه اندازی این مرکز نوآوری به عنوان یکی از اقدامات استراتژیک صندوق بازنشستگی کشور برای ایفای نقش اجتماعی به موازات نقش تامین معیشت بازنشستگان محسوب می شود که موجب ارتقای ظرفیت توانمندسازی بازنشستگی سالمندان خواهد شد و استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و نوآور با استفاده از امکانات این مرکز می توانند به تحقق این امر کمک کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: رویداد صبانو نیز به عنوان یک رویداد استارتاپی و با هدف حمایت و سرمایه گذاری در تیم های استارتاپی خدمات بازنشستگی و سالمندی در قالب مراحل پیش شتابدهی، شتابدهی و توسعه بازار در زنجیره فعالیت های اتین مرکز نوآوری ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1383

به "برگزاری رویدادی در حوزه سالمندی و سلامت جسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویدادی در حوزه سالمندی و سلامت جسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید