برگزاری جلسه کادر فنی جدید تیم استقلال

به گزارش پیامک خنده، جلسه کادر فنی جدید تیم فوتبال استقلال امروز برگزار خواهد شد تا درباره برنامه های آینده این تیم و آغاز تمرینات تصمیم گیری گردد.

برگزاری جلسه کادر فنی جدید تیم استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، ماجرای بازگشت استراماچونی به ایران به سرانجام رسید تا آبی پوشان تکلیف خود را بدانند.

فرهاد مجیدی خواستار حضور دو دستیار اسپانیایی و انگلیسی به همراه مجید نامجومطلق در کادرش شده است که گفته می گردد دستیار انگلیسی مدنظر سرمربی استقلال، استیو جونز است، مربی بدنسازی که در لیگ پانزدهم عضو کادر فنی علیرضا منصوریان بود، اما به دلیل عدم دریافت به موقع مطالباتش در تمرینات اواسط فصل، با لباس شخصی شرکت می کرد و در نهایت قراردادش را فسخ کرد! او در زمان حضورش در استقلال ماهیانه دستمزد زیادی می گرفت و بعید است با توجه به مسائل اقتصادی باشگاه استقلال، او بپذیرد دوباره به ایران بازگردد.

با توجه به عدم آغاز به موقع تمرینات استقلال و همچنین به دلیل اتفاقات یک ماه گذشته، قرار است کادر فنی استقلال امروز تشکیل جلسه داده و درباره برنامه های آینده این تیم تصمیم گیری گردد. تیم استقلال طبق برنامه سازمان لیگ باید 27 دی ماه در هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد رفته و سپس یکم بهمن ماه در اولین بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 687

به "برگزاری جلسه کادر فنی جدید تیم استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه کادر فنی جدید تیم استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید