بدون این وسیله دکور خانه ناقص است!

به گزارش پیامک خنده، اگر می خواهید ورودی منزل خود را زیبا کنید پیشنهاد ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بدون این وسیله دکور خانه ناقص است!

امروزه مدل های متنوعی از جاکفشی ساخته می گردد که با گشت و گذاری در بازار می توانید جاکفشی مورد نظرتان را از بین آن ها انتخاب کنید. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به بیان کاربرد جاکفشی در دکور منزل می پردازیم.

کاربرد جاکفشی در دکور منزل

جاکفشی یکی از کاربردی ترین وسایل در آپارتمان های امروزی است. هرچه قدر وسایل خانه منظم تر باشد، ساکنان خانه آرامش بیشتری پیدا خواهند کرد.

آیا خرید جاکفشی لازم است؟

وجود تعداد نسبتا زیادی کفش در هر خانه ای می تواند فضای آن را شلوغ و بهم ریخته جلوه دهد. این موضوع به ویژه در قسمت هایی همانند درب ورودی یا راهروی خانه که به نوبه خود شلوغ و پر رفت وآمد هستند نیز به مراتب شلوغ تر و آزاردهنده تر خواهد بود. به همین خاطر هم هست که برای طبقه بندی کفش ها و نظم دهی بخش ورودی خانه یا راهروها، وجود یک جاکفشی مناسب و جادار بسیار لازم خواهد بود.

جاکفشی در کدام فضاهای خانه استفاده می گردد؟

برای قرارگیری جاکفشی در فضای خانه بهتر است در وهله اول به سراغ فضاهایی بروید که نزدیک ترین فاصله را به درب ورودی دارند، چراکه در این صورت، دیگر فاصله در آوردن کفش ها تا زمانی که آن ها را درون جاکفشی قرار می دهید، بسیار کوتاه خواهد بود و در نتیجه آلودگی های موجود در کفش نیز در فضای خانه پخش نخواهند شد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب در خانه خود گلدان های رنگی بسازید! سر بزنید.

رنگ مناسب برای جاکفشی

همانطور که جنس و مدل جاکفشی بر روی دکوراسیون تاثیر می گذارد پس رنگ ها هم تاثیر بسیار زیادی بر روی دکور ما خواهند داشت. چهار رنگ اصلی برای جاکفشی استفاده می شوند ، که رنگ های جاکفشی موجود در بازار معمولا ونگه، آبنوس، آنتیک و لارکس هستند که شما با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خود می توانید جاکفشی مناسب منزلتان را تهیه کنید.

برترین جنس برای جاکفشی کدام است؟

جاکفشی ها علاوه بر مدل و نوع، از متریال های مختلفی نیز ساخته می شوند. در ادامه بعضی از پرکاربردترین این متریال ها را آنالیز می کنیم. پیش از پرداختن به انواع جنس های جاکفشی ها، باید اشاره کنیم که متریال استفاده شده در جاکفشی بهتر است هماهنگ با سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل شما باشد. مدل های زیبا و مجذوب کننده جاکفشی را در مطلب کدام جاکفشی مناسب دکور منزل شماست؟ ببینید.

  • جاکفشی چوبی: چوب یکی از برترین متریال ها برای ساخت جاکفشی ها است. چوب می تواند از کفش های شما در برابر رطوبت محافظت کند. بعلاوه ظاهر جاکفشی چوبی نیز بسیار زیبا است. جاکفشی های چوبی به خوبی در انواع سبک های مختلف دکوراسیون قابل استفاده هستند؛ از سبک روستیک گرفته تا مدرن و سنتی.
  • جاکفشی فلزی: این نوع از جاکفشی ها برای سبک های دکوراسیون مدرن یا صنعتی می توانند مناسب باشند.
  • جاکفشی پلاستیکی: یکی دیگر از متریال های استفاده شده برای ساخت جاکفشی ها، پلاستیک است. این مدل ها به دلیل قیمت پایین و دوام زیاد، برای فضاهای بیرونی و غیرمسکونی مناسب هستند. چرا که ظاهر آن ها در دکوراسیون داخلی تاثیر مثبتی نخواهد داشت. به همین خاطر توصیه ما این است که تنها در صورتی که هزینه پایین، دغدغه اصلی شما است به سراغ آن ها بروید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا گیاهان آپارتمانی پشه می زنند؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2068

به "بدون این وسیله دکور خانه ناقص است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون این وسیله دکور خانه ناقص است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید