با قوانین صدسال گذشته نمی توان کشور را اداره کرد

به گزارش پیامک خنده، استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نظامات اداری ما مربوط به چندین سال پیش است، اظهار کرد: با قوانین صدسال گذشته نمی توان کشور را اداره کرد.

با قوانین صدسال گذشته نمی توان کشور را اداره کرد

به گزارش از ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در هفتادوپنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت های موجود، این مهم را به دلیل وجود بعضی قوانین محل اعلام کرد و گفت: متاسفانه قوانین ما از 80تا صد سال پیش تا به امروز هنوز به روز نشده و با وجود تمام مسائل همچنان اجرایی می گردد.

او اضافه نمود: در آن موقع ما یک دانشگاه بیشتر نداشتیم، اما اکنون چندین دانشگاه در سراسر کشور داریم، ما بیشترین دانشگاه را در سراسر خاورمیانه داریم بنابراین باید از این سرمایه اجتماعی که همین جوانان دانشجوی ما هستند استفاده کرد. امروز امکانات از ارتباطات گرفته تا حمل و نقل به همه جای کشور و روستا ها رسیده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با وجود تمام امکانات، اما نظامات زیادی که از گذشته ایجاد شده و به روز نیست امروز باعث بروز مسائل فراوان در کشور شده است، دیگر نمی گردد کشور را به سبک صدسال گذشته اداره کرد و نیازمند تغییر در بعضی قوانین هستیم.

آقا بالاسرها در تهران طناب به پای مدیران استان می بندند

رزم حسینی اعلام کرد: اگر می خواهیم جهش فراوری ایجاد گردد باید متناسب با آن تصمیمات نیز گرفته گردد و پیرو این صحبت ها ستاد ویژه تدابیر مالی در خراسان رضوی ایجاد شد.

او با انتقاد از توزیع ناعادلانه ثروت در کشور، توضیح داد: چگونه تنها 10درصد افراد خاص در سال از 7هزار میلیارد تومان تسهیلات بهره مند شوند و در مقابل یک روستایی برای دریافت کوچکترین تسهیلات باید ماه ها به دنبال وام باشد.

/م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1032

به "با قوانین صدسال گذشته نمی توان کشور را اداره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قوانین صدسال گذشته نمی توان کشور را اداره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید