با این رنگ ها به خانه خود آرامش ببخشید!

به گزارش پیامک خنده، معمار هم که نباشید، اگر کمی از رنگ ها و تاثیرات آن ها بدانید، می توانید آرامش را در خانه خود تجربه کنید. برای دانستن راز رنگ های ملایم و آرامش بخش مطلب را تا خاتمه بخوانید.

با این رنگ ها به خانه خود آرامش ببخشید!

بسیاری از مردم در طراحی دکوراسیون داخلی خود در پی رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون هستند. طراحان حرفه ای و دکوراتورهای مجرب، با انجام اقدامات ساده مانند: باز و بسته کردن فضاها، کم و زیاد کردن نور و سایه، تغییر دادن سبک مبلمان و بازی با رنگ ها به فضای خانه آرامش می بخشند. در این مقاله از مجله اینترنتی دلتا این رنگ ها را بهتر بشناسید.

عناوین مطلب

  • رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون
    • رنگ سفید
    • رنگ آبی
    • رنگ خاکستری
    • رنگ لیمویی
    • رنگ کرم
    • رنگ گلبهی
    • رنگ هلویی
    • بعلاوه بخوانید:

رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون

می توان گفت تقریبا تمامی رنگ ها از اهمیت یکسانی در دکوراسیون داخلی برخوردارند اما برخی از رنگ ها به علت تاثیر به سزایی که بر روح و روان ما می گذارند، محبوبیت بیشتری یافته اند. رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون نیز از این دسته رنگ ها هستند.

رنگ سفید

سفید، پادشاه رنگ های روشن و روشن ترین آن هاست. سفید، با همه رنگ ها به خوبی ست می گردد و منزل شما را دلباز و روشن می نماید. با رنگ سفید می توانید آرامش و صلح را تجربه کنید.

رنگ آبی

آبی جزء شاخص ترین رنگ های آرام بخش در دکوراسیون است. کافی است به آسمان صبحگاهی نگاهی کنید تا متوجه شوید. رنگ آبی آسمانی در میان طیف های مختلف این رنگ، بیش ترین حس آرامش را ایجاد می نماید. آبی، رنگ اعتماد و دوستی است.

رنگ خاکستری

خاکستری دوست داشتنی ترین رنگ خنثی است. نمی توانید رنگی پیدا کنید که با خاکستری هماهنگ نباشد. گذشته از این، خاکستری وقاری دارد که شاید کم تر رنگی تا این حد از آن برخوردار باشد. این رنگ، وقار و شایستگی را به دکوراسیون داخلی نیز القا می نماید.

رنگ لیمویی

اگر می خواهید به دکوراسیون منزل خود رنگ و روح دهید، ولی با رنگ زرد میانه ای ندارید، شاید بد نباشد لیمویی را امتحان کنید. رنگ لیمویی، روحیه شما را بالا خواهد برد. این رنگ که سایه انعطاف پذیری از زرد است، برای دکوراسیون منزل شما در هر فصلی مناسب است.

رنگ کرم

کرم از سری رنگ های گرمی است که خیلی خوب با حال و هوای هر خانه ای جور در می آید. وقار و ملایم بودن این رنگ و هماهنگی فوق العاده ای که با رنگ قهوه ای دارد، رمز محبوب بودن آن است. در فهرست رنگ های آرامش در دکوراسیون از رنگ کرم غاف نشوید.

رنگ گلبهی

رنگ گلبهی جزو زیباترین رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون است و خصوصا برای اتاق خواب پیشنهاد می گردد. اگر روحیه لطیفی دارید و احساساتی هستید، به این رنگ یک شانس بدهید.

رنگ هلویی

رنگ هلویی گاهی اوقات با مرجانی اشتباه گرفته می گردد. این رنگ مابین نارنجی و صورتی است که در طیف های روشن می تواند بی نهایت دوست داشتنی و متمایز باشد. در فهرست رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون، انرژی و جذابیت رنگ نارنجی و ملایمت رنگ صورتی را می توانید در این رنگ پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دخترها عاشق این دکوراسیون می شوند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2195

به "با این رنگ ها به خانه خود آرامش ببخشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این رنگ ها به خانه خود آرامش ببخشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید