بازدید دکتر مونسان از پروژه عظیم ترین مجتمع گردشگری استان سمنان

به گزارش پیامک خنده، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به سمنان از پروژه در حال ساخت عظیم ترین مجتمع گردشگری استان بازدید کرد.

بازدید دکتر مونسان از پروژه عظیم ترین مجتمع گردشگری استان سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، دکتر علی اصغر مونسان روز دوشنبه 27 مرداد 1399 از پروژه مجتمع فرهنگی، تفریحی، خدماتی و گردشگری سرخه بازدید کرد.

مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان با اشاره به اینکه این پروژه عظیم ترین مجتمع گردشگری استان خواهد شد، اضافه نمود: میزان اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مجموعه بیش از 400 میلیارد ریال است.

او اضافه نمود: احداث این پروژه به عنوان عظیم ترین پروژه گردشگری استان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری در آذرماه سال 97 به تصویب رسیده است.

جمال اجرای این طرح را در ماندگاری و جذب گردشگران در استان سمنان مؤثر دانست و توضیح داد: مجتمع فرهنگی، تفریحی، خدماتی و گردشگری سرخه در زمینی به مساحت 24 هزار مترمربع و با زیربنای 9200 مترمربع احداث می گردد.

او اضافه نمود: این مجتمع در بخش گردشگری با ارائه خدمات پذیرایی مانند رستوران و کافه فعالیت می نماید و کتابخانه، موزه، سالن چندمنظوره، کلاس و کارگاه های آموزشی از جمله بخش هایی است که در ساخت آن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان علت انتخاب مکان احداث عظیم ترین مجتمع گردشگری سمنان در نزدیکی پلیس راه سرخه را عبور و مرور جمعیت زیادی از مسافران و زائران از این محور مواصلاتی در این استان عنوان نمود.

او تأکید کرد: این مجتمع گردشگری که باید آن را مهم ترین مجتمع گردشگری استان نامید، می تواند عامل پیشران سمنان باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1142

به "بازدید دکتر مونسان از پروژه عظیم ترین مجتمع گردشگری استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر مونسان از پروژه عظیم ترین مجتمع گردشگری استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید