اینزاگی در فکر مجازات بازیکنان لاتزیو

به گزارش پیامک خنده، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو قصد دارد شاگردان را به خاطر عملکرد ضعیف شان در این هفته مجازات کند.

اینزاگی در فکر مجازات بازیکنان لاتزیو

به گزارش خبرنگاران ، سیمونه اینزاگی بیان کرد که بعد از تساوی یک بر یک یکشنبه شب شاگردانش مقابل کیه ووی قعرنشین قصد دارد تیمش را به یک اردوی تنبیهی ببرد.

محروم کردن بازیکنان از رفتن به خانه پس از تمرینات و دور شدن از خانواده برای یک بازی زمانی دو سه روزه، راهکاری است که برخی از تیم های ایتالیایی برای برگرداندن تمرکز و بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان شان در نظر می گیرند که این اردوی تمرینی در کالچو به ریتیرو معروف است.

لاتزیو با قبول تساوی مقابل کیه ووی بحران زده و با توجه به پیروزی 2 بر یک میلان مقابل پارما، از جمع 4 تیم بالای جدول رده بندی سری A خارج شد. این نتیجه در حالی در کارنامه تیم آبی پوش پایتخت ایتالیا به ثبت رسید که آنها از کیه وو عقب بودند.

سیمونه اینزاگی حالا تصمیم به مجازات بازیکنانش گرفته است. او گفت: من قصد دارم با باشگاه برای بردن بازیکنان به اردوی ریتیرو صحبت کنم. بین دو نیمه بازی من چیز زیادی به آنها نگفتم. آرایش تیم را تغییر دادم و همانقدر که لازم بود با بازیکنانم برخورد کردم.

اینزاگی اضافه کرد: تیمی که می خواهد در 4 رده بالای جدول فصل را به خاتمه برساند، نمی تواند دو روی متفاوت داشته باشد. در این باید واکنشی که می بایست را نشان ندادیم هرچند حق مان بود بازی را ببریم.

لاتزیو شنبه هفته آینده در دیداری خانگی به مصاف سامپدوریا می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 103

به "اینزاگی در فکر مجازات بازیکنان لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی در فکر مجازات بازیکنان لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید