اپل می خواهد برای تمام مدل های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند

به گزارش پیامک خنده، راس یانگ، یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی، به تازگی اعلام نموده که اپل میخواهد برای تمام مدل های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند. او با انتشار یک توییت، زمان بندی اپل برای نمایشگر نسل های بعدی آیفون را فاش نموده است.

اپل می خواهد برای تمام مدل های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند

همانطور که احتمالا می دانید، مدل های پرو آیفون 14 هم قرار است با چنین نمایشگری از راه برسند. در ابتدا به نظر می رسید صرفا با یک حفره سروکار داریم ولی کمی بعد تعیین شد که در این مدل های پرو در کنار حفره مرسوم دایره ای شکل، یک حفره قرصی شکل هم قرار گرفته است که سنسورهای فیس آی دی را در خود جای می دهد.

آقای یانگ بر این باور است که اپل در نهایت سنسور های فیس آی دی و دوربین سلفی را به طور کامل به زیر نمایشگر منتقل خواهد نمود. او نوشته که در سال 2024 آیفون 16 پرو با فیس آی دی زیر نمایشگر و دوربین سلفی معمولی عرضه خواهد شد و اگر این فرایند موفقیت آمیز باشد، در سال 2026 برای آیفون 18 پرو شاهد استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم خواهیم بود.

گفته می گردد مدل های پرو آیفون 14 به علت بهره گیری از حفره نمایشگر، از نمایشگرهای نسبتا بزرگ تر نسبت به نسل قبلی بهره می برند. از دیگر ویژگی های نو این دو مدل می توانیم به بهره گیری آن ها از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کنیم که فیلمبرداری 8K را هم برای کاربران امکان پذیر خواهد نمود.

حدود 4 ماه دیگر گوشی های سری آیفون 14 معرفی خواهند شد و بدون شک تا آن موقع جزئیات بسیار بیشتری از این گوشی ها فاش می گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2033

به "اپل می خواهد برای تمام مدل های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل می خواهد برای تمام مدل های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید