اهدای 72 هزار جلد کتاب طی سال 1401 در همدان، مردم بیشترین اهداکننده

به گزارش پیامک خنده، عاطفه زارعی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان با بیان اینکه سال گذشته بیش از 72 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی همدان اهدا شده است، اظهار کرد: هیأت امنای امامزاده عبدالله همدان 12 هزار جلد، مرکز اسناد و کتابخانه ملی 2 هزار جلد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 970 جلد و مرکز علمی و آموزشی قلم چی با 630 جلد کتاب بیشترین اهدایی کتاب را داشتند.

اهدای 72 هزار جلد کتاب طی سال 1401 در همدان، مردم بیشترین اهداکننده

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و ادارات دو هزار و 467 جلد کتاب هدیه دادند و مابقی به وسیله مردم به کتابخانه های عمومی اهداء شده است که در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان مطرح نمود: در زمینه اهدای کتاب مردم و اعضای کتابخانه های عمومی از ارکان مهم هستند زیرا به صورت مداوم اهدای کتاب دارند.

وی یادآور شد: منابع اطلاعاتی و کتب مورد احتیاج کتابخانه های عمومی به وسیله کتب ارسالی نهاد کتابخانه های عمومی، خرید های استانی و کتب اهدایی از سوی سازمان های دولتی و غیر دولتی و مردم تأمین می گردد.

وی در خاتمه اعلام کرد: در راستای گردش اطلاعات مردم و خیرین می توانند کتب و مجلاتی که دیگر به آنها احتیاجی ندارند را در اختیار کتابخانه ها بگذارند تا عموم مردم به آنها دسترسی داشته باشند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2190

به "اهدای 72 هزار جلد کتاب طی سال 1401 در همدان، مردم بیشترین اهداکننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 72 هزار جلد کتاب طی سال 1401 در همدان، مردم بیشترین اهداکننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید