افزایش 28 درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با توجه به سرمای هوا و افزایش تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی از نیمه آبان امسال مصرف گاز در استان 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

افزایش 28 درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی

سید محمود هاشمی، امروز یکشنبه 10 آذر، در جمع خبرنگاران از مصرف بالغ بر 961 میلیون متر مکعب گاز طبیعی از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان اطلاع داد.

وی اضافه کرد: بخش نیروگاهی در استان با مصرف بیش از 591 میلیون و 299 هزار متر مکعب گاز طبیعی با 62 درصد بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده و پس از آن بخش های صنعتی و حمل و نقل با مصرف بالغ بر 173 میلیون و 866 هزار متر مکعب، 19 درصد میزان مصرف گاز طبیعی را از ابتدای امسال تا کنون به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اعلام کرد: در بخش های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف 144 میلیون و 846 هزار مترمکعب، 14 درصد و سیمان قائن نیز با مصرف بیش از 51 میلیون متر مکعب، پنج درصد میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگاران، هاشمی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی شهرها و 562 روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اعلام کرد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 63 درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز و همچنین رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از گاز طبیعی، یادآور شد: امیدواریم همزمان با شتاب گازرسانی در سطح استان، صرفه جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی و نیز نحوه استفاده ایمن از گاز مورد توجه جدی مردم استان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 578

به "افزایش 28 درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 28 درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید