اشکان خطیبی صدا پیشه انیمیشن آخرین داستان شد

به گزارش پیامک خنده، اشکان خطیبی بازیگر تئاتر و سینما به عنوان گوینده به انیمیشن سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر پیوست.

اشکان خطیبی صدا پیشه انیمیشن آخرین داستان شد

خبر آنلاین/دوبله انیمیشن آخرین داستان با حضور بازیگران سینما و تئاتر به تازگی شروع شده است که خطیبی صداپیشگی نقش آفریدون را در این انیمیشن برعهده دارد. انیمیشن سینمایی آخرین داستان برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می کند و از سال 89 در استودیو هورخش در حال ساخت است.

رضا عسگرزاده ضبط صدا و امیر عابدی عکاسی پشت صحنه دوبله آخرین داستان را انجام می دهند. پیش از این کریستف رضاعی به عنوان آهنگسازی، تینا پاکروان به عنوان انتخاب بازیگران گوینده، علیرضا علویان به عنوان صداگذاری آخرین داستان در راستا تولید و در سال 2013 پیروز شد به عنوان 6 پروژه برتر در حال تولید جهان در جشنواره انسی فرانسه که مهم ترین رویداد انیمیشنی سالانه جهان است، معرفی شود. همچنین این اثر در سال 2016 به دعوت جشنواره انسی در بازار فیلم جشنواره بین المللی کن، به عنوان یکی از چهار انیمیشن سینمایی برتر در حال تولید جهان معرفی گشت.

گرافیک نوول هایی درباره سرنوشت جمشید، اتفاقات پیش از شروع قصه آخرین داستان و یکی از شخصیت های مرموز این انیمیشن نوشته و طراحی شده است که هم اکنون یک جلد از آن با عنوان جمشید طلوع 1 در کتابفروشی ها در دسترس علاقه مندان است.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1237

به "اشکان خطیبی صدا پیشه انیمیشن آخرین داستان شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اشکان خطیبی صدا پیشه انیمیشن آخرین داستان شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان خطیبی صدا پیشه انیمیشن آخرین داستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید