اسکوئر انیکس یک رویداد آنلاین برای E3 2021 ترتیب داده است

به گزارش پیامک خنده، مثل تمام شرکت های بازی سازی عظیم، اسکوئر انیکس هم تصمیم به برگزاری رویدادی برای معرفی و نمایش بازی های خود در تابستان گرفته است. این شرکت خبر از برگزاری مراسمی آنلاین به نام اسکوئر انیکس تقدیم می نماید در روز 13 ژوئن داده است.

اسکوئر انیکس یک رویداد آنلاین برای E3 2021 ترتیب داده است

نمایشگاه E3 2021 پس از یک سال غیبت در قالب رویدادی تمام دیجیتال در سال جدید بازگشته است. مثل گذشته طی چهار روز قرار است شاهد برگزاری تعداد زیادی کنفرانس و برنامه مختلف باشیم، با این تفاوت که تمام برنامه ها آنلاین و احتمالا از پیش ضبط شده هستند. شرکت های مختلف مثل یوبی سافت، الکترونیک آرتز، مایکروسافت و نینتندو همگی در بازه زمانی 10 تا 15 ژوئن یک مراسم ترتیب دیده اند و اسکوئر انیکس هم به عنوان یکی از عظیم ترین شرکت های بازی سازی حال حاضر، با برنامه ای مختص خود به این رویداد پیوسته است.

برنامه ای که اسکوئر انیکس برای E3 2021 ترتیب داده طبق گفته آن ها حدود 40 دقیقه خواهد بود. طی این برنامه می توانیم انتظار نمایش بازی های جدیدی را داشته باشیم، از جمله:

  • رونمایی از بازی جدید استودیوی آیداس مونترال
  • نمایش دوباره بازی Babylons Fall
  • جزئیات بسته الحاقی جدید بلک پنتر برای بازی اونجرز و آپدیت های آینده بازی
  • گیم پلی طولانی Life is Strange: True Colors و اولین نمایش بازسازی Life is Strange

البته اسکوئر انیکس اضافه نموده است که این ها تمام برنامه نخواهند بود و غافلگیری های متعددی هم برای این رویداد در نظر گرفته شده است که فعلا نمی خواهند از آن ها صحبت نمایند.

به لطف شایعه ها و اطلاعات غیر رسمی اما معتبر، می دانیم که ساخته جدید استودیوی آیداس مونترال یک بازی بر اساس کمیک های محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) مارول است. استودیوی آیداس مونترال سابقه بسیار خوبی در ساخت سری بازی های دوس اکس (Deus Ex) دارد و نمی دانیم دقیقا چه برنامه ای برای بازی محافظان کهکشان دارد.

نمایش دوباره بازی Babylons Fall، اکشن جدید استودیوی پلاتینیوم گیمز که برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر ساخته می گردد هم بدون شک از بخش های هیجان انگیز برنامه خواهد بود. پیش از این یک تیزر کوتاه از بازی Babylons Fall دیده ایم که نوید یک اکشن عالی دیگر از پلاتنیوم گیمز را می دهد.

اگر به خاطر داشته باشید، هفته پیش همچنین از ساخت بازی جدید در سری فاینال فانتزی گفتیم؛ یک نقش آفرینی اکشن که گویا توسط استودیوی تیم نینجا یعنی سازندگان سری نینجا گایدن ساخته می گردد. گفته شده که این بازی هم در رویداد تابستانی اسکوئر انیکس رونمایی خواهد شد.

هفته آینده در روز شنبه 22 خرداد و ساعت 11:45 دقیقه شب به وقت ایران، می توانیم برنامه اسکوئر انیکس مختص E3 2021 را ببینیم. با این حال، کم و بیش مطمئنیم که در روزهای آینده و پیش از آغاز برنامه، اطلاعات بازی ها به بیرون درز خواهند کرد و زودتر از آن ها خواهیم شنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1649

به "اسکوئر انیکس یک رویداد آنلاین برای E3 2021 ترتیب داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوئر انیکس یک رویداد آنلاین برای E3 2021 ترتیب داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید