آیا دانشگاه های کانادا فاند میدهند؟

به گزارش پیامک خنده، اغلب دانشگاه های کانادا به دانشجویان ممتاز فاند میدهند.

آیا دانشگاه های کانادا فاند میدهند؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بورسیه بین المللی لستر پیرسون

بورسیه بین المللی لستر پیرسون در دانشگاه تورنتو برای دانشجویان بین المللی ای طراحی شده است که دستاورد های آکادمیک و خلاقیت های بسیار خوبی از خود نشان داده اند و در مقاطع قبلی خود به عنوان دانش آموز یا دانشجو برتر شناخته می شدند. این بورسیه شامل هزینه هایی از جمله شهریه، کتاب و هزینه های سکونت طی چهار سال تحصیل دانشجو در کشور کانادا خواهد بود

بورسیه ورودی بین المللی کالج هامبر

هامبر به دانشجویان بین المللی جدیدی که در ماه های سپتامبر و ژانویه هر سال تحصیل خود را در این دانشگاه اغاز می نماید بورسیه های کامل و محدودی اعطا میکند که قابل تمدید نیز هستند و دانشجویان را فاند می نماید.

برنامه بورسیه دانشجویان بین المللی دانشگاه یورک

دانشجویان بین المللی ای که سوابق تحصیلی بسیار خوبی داشته باشند و در دانشگاه یورک پذیرفته شده باشند می توانند از بورسیه هایی به ارزش 60,000 تا 100,000 دلار که برای 4 سال تحصیل رایگان در کانادا در این دانشگاه در نظر گرفته شده اند بهره مند شوند.دانشگاه یورک از دانشگاه های کانادایی هست که دانشجویان برتر خود را فاند می نماید.

بورسیه دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانشجویان بین المللی

دانشگاه بریتیش کلمبیا دستاوردهای تحصیلی دانشجویان برتر را از سرتاسر جهان آنالیز می نماید و سالیانه بیش از 10 میلیون دلار وقف بورسیه و شکل های دیگر یاری هزینه های تحصیلی دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی می نماید. دانشجویان برتر می توانند از دانشگاه بریتیش کلمبیا فاند بگیرند.

بورسیه ورودی دانشگاه کارلتون برای دانشجویان بین المللی

دانشگاه کارلتون بورسیه ای به ارزش 4000 تا 16,000 دلار به دانشجویانی که طی فرایند اخذ پذیرش به طور میانگین بالاتر از 80 درصد امتیاز معیار های پذیرش را کسب نموده باشند، اعطا میکند.

بورسیه مقطع کارشناسی ارشد وانیر کانادا

بورسیه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری وانیر کانادا به منظور جذب و نگه داری دانشجویان دکتری که در سطح جهانی مطرح هستند طراحی شده است تا کانادا را به عنوان یکی از بهترین مراکز جهانی در زمینه تحقیقات و آموزش عالی تبدیل کنید. این بورسیه ها برای مقطع دکتری دانشگاه های کشور کانادا در نظر گرفته شده است. ارزش ان 50,000 دلار برای هر یک سال از 3 سال تحصیلی در کشور کانادا خواهد بود و دانشجو در طول تحصیل از فاند برخوردار است.

بورسیه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مانیتوبا

بورسیه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مانیتوبا یکی از بورسیه هاییست که بر اساس دستاورد های دانشجویان به آنها تعلق می گیرد و برای تمامی دانشجویانی که در یکی از مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری دانشگاه مانیتوبا به تحصیل مشغول می شوند، صرف نظر از ملیت آنها آزاد است. این بورسیه ها برای دانشجویان مقطع دکتری 18000 دلار و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 14000 دلار ارزش دارند که برای یک مدت زمان 12 ماهه در نظر گرفته شده اند.

بورسیه های دکتری پیر الیوت ترودو

این بورسیه برای تمامی دانشجویان بین المللی که در یکی از رشته های مقطع دکتری در رشته های علوم اجتماعی و علوم انسانی پذیرفته شده اند در نظر گرفته شده است. هم چنین افرادی که در سال اول و یا دوم این رشته ها در یکی از دانشگاه های کشور کانادا به تحصیل تمام وقت مشغولند میتوانند از این بورسیه استفاده نمایند. ارزش سالیانه این بورسیه برای هر یک دانشجو 60,000 دلار است که برای مدت زمان حداکثر سه سال خواهد بود.

بورسیه بین المللی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه واترلو

دانشگاه واترلو به دانشجویان بین المللی ای که در یکی از رشته های پژوهش محور مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری به صورت تمام وقت به تحصیل مشغول شده اند فاند می دهد. بورسیه دانشجویان بین المللی ای که ارزشی معادل 2000 دلار در ترم، برای 2 سال تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و یا 4000 دلار در تر ترم برای 3 سال تحصیلی در مقطع دکتری دارد.

بورسیه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری برای دانشجویان بین المللی خود بورسیه های متنوعی در نظر گرفته است و به دانشجویان برتر فاند می دهد. ارزش بورسیه های این دانشگاه میتواند از 1000 دلار تا 40,000 دلار متفاوت باشد و رشته های تحصیلی مختلفی را شامل گردد.

بورسیه مقطع فوق لیسانس کانادا

یکی دیگر از یاری هزینه تحصیلی برای دانشجویان کانادایی مقطع فوق لیسانس و یا دکترا دانشگاه های کانادا است. این نوع از بورسیه تحصیلی کانادا توسط سه ارائه دهنده فدرال مدیریت می گردد:

  • موسسه تحقیقاتی بهداشت کانادا
  • شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا
  • شورای تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی کانادا

این نوع از بورسیه تحصیلی کانادا با ارزش 17500 دلار برای یک سال اعتبار دارد و یکی از شرایط اولیه درخواست بورسیه داشتن شهفرایندی کانادا و یا اقامت دائم کانادا است.

بورسیه فوق لیسانس NSERC

یکی دیگر از انواع مختلف یاری های تحصیلی دولتی کانادا در قالب scholarships، grants و awards برای دانشجویان ممتاز تحصیل در مقطع فوق لیسانس و رشته های علوم طبیعی و یا مهندسی در یکی از دانشگاه های معتبر کانادا است که از طرف سازمان NSERC تامین اقتصادی می گردد.

بورسیه تحصیلی سازمان ایالات متحده آمریکا OAS

این نوع از بورسیه تحصیلی دولتی کانادا برای دانشجویان فارغ التحصیل عضو کشورهای OAS است که شامل کشورهای آمریکای لاتین و جزایر کارائیب می گردد.دانشجویان فارغ التحصیل عضو کشورهای OAS فاند می گیرند.

بورسیه های ورودی کشورهای مبدا

بورسیه تحصیلی کانادا که یکساله است و به دانشجویان تازه فارغ التحصیل شده و بومی کانادا (شهفرایندان کانادایی، مهاجران دارای اقامت دائم) اهدا می گردد. دانشجویان متقاضی این بورسیه تحصیلی میبایست دارای معدل میانگین GPA 10.5 یا بالاتر و ثبت نام تمام وقت در دانشگاه مورد نظر باشند. ارزش این بورسیه برای دانشجویان جدید فوق لیسانس 2000 دلار و برای دانشجویان جدید دکترا 3000 دلار خواهد بود.

یاری هزینه تدریس Teaching Assistantships TA

اساتید معمولا از اعضای این بخش که از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا هستند برای وظایف مختلفی نظیر اداره کردن آزمایشگاه ها و گروه های تحصیلی، یاری به آماده سازی سخنرانی، نشانه گذاری تکالیف و آزمون ها ، کلاسهای برطرف اشکال، یاری به برگزاری امتحانات، تصحیح اوراق و مواردی از این قبیل استفاده می نمایند.

وظایف کاری دستیار استاد (TA) در صورتی که دانشجو در محدوده های مختلف تحصیلی نظیر معدل تحصیلی و مهارت های زبان انگلیسی قدرتمند ظاهر گردد، ممکن است در خارج از محوطه دانشگاه انجام گیرد و در این شرایط اغلب اساتید دانشگاه ها دامنه وسیعی از دوره ها و فرصت های آموزشی TA را در دفاتر مختلف و به همراه حقوق در اختیار فرد قرار می دهند. ارزش این نوع از یاری هزینه چیزی بیش از 10.000 دلار در سال است و احتیاجمند میانگین معدل GPA 10 یا بالاتر و مهارت عالی زبان انگلیسی است.

یاری هزینه تحقیقاتی و پژوهشی Research Assistantships RA

افراد واجد شرایط RA معمولا توسط اعضای دانشکده و اساتید استخدام شده و به همکاری در پروژه تحقیقاتی که با تحقیقات فردی اش ارتباط مستقیم دارد، خواهد پرداخت. دانشجوی مذکور در خلال گذراندن واحدهای درسی، بخشی از زمان خود را صرف تحقیق در موضوعات مورد توجه استاد می نماید. این تحقیقات با یاری و همراهی استاد راهنما راهنمایی می گردد و در نهایت به ارائه مقاله و انتها نامه دانشجو و پژوهشی عالی می انجامد.

بورسیه تحصیلی شایستگی تحصیلی Merit Scholarships

این نوع از بورسیه تحصیلی کانادا براساس نمرات درسی مقطع تحصیلی قبلی دانشجو اهدا می گردد و تنها برای دانشجویان ممتاز در دسترس است. مقدار ارزش این نوع از بورسیه تحصیلی از 1000 تا 12.000 دلار متغیر است و پیشنهاد و تصمیم گیری در خصوص آن توسط دپارتمان تحصیلی مربوطه انجام می پذیرد. دانشجویان ممتاز می توانند از این فاند استفاده نمایند.

جوایز یاری اقتصادی Donor-Funded Awards:

جوایز اقتصادی با ارزشی تا سقف 20.000 دلار براساس احتیاج اقتصادی، محدوده های تحقیقاتی خاص و رجحان تحصیلی فردی توسط دانشگاه به دانشجوی مربوطه اهدا می گردد.

منبع: اینترنت
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1191

به "آیا دانشگاه های کانادا فاند میدهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا دانشگاه های کانادا فاند میدهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید