آموزش آن لاین دوره های راهنمایان ایران گردی و طبیعت گردی در استان البرز

به گزارش پیامک خنده، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری آن لاین جلسات آموزشی دوره های راهنمایان طبیعت گردی و ایران گردی در این استان اطلاع داد.

آموزش آن لاین دوره های راهنمایان ایران گردی و طبیعت گردی در استان البرز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، علی رفیعی چهارشنبه 28 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نخستین جلسه آن لاین آموزش دوره های راهنمایان ایران گردی و طبیعت گردی استان البرز برگزار گردید.

او ادامه داد: ین دوره ها بر روی نرم افزار اختصاصی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در اولین تجربه توسط یکی از موسسات آموزشی استان البرز برگزار گردید که رضایت کامل فراگیران و استادان را در پی داشته است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، اضافه نمود: مواردی چون امکان حضور و غیاب، مانیتور فراگیران، امکان پرسش و پاسخ به صورت تایپ در تالار گفت وگو یا به صورت ویدئویی از ویژگی های مثبت و قابل توجه این دوره ها بوده است.

رفیعی توضیح داد: این روش در دیگر موسسات آموزشی سطح استان نیز اجرایی خواهد شد تا از حضور فراگیران در کلاس های حضوری خودداری گردد و امکان آموزش از راه دور برای آنان فراهم گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1035

به "آموزش آن لاین دوره های راهنمایان ایران گردی و طبیعت گردی در استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آن لاین دوره های راهنمایان ایران گردی و طبیعت گردی در استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید