اعطای جایزه ویژه بین المللی به هنرمند صنایع دستی گلستان

به گزارش پیامک خنده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از اعطای جایزه ویژه بین المللی شورای جهانی صنایع دستی به هنرمند گلستانی در مراسمی در کشور هند خبر داد.

اعطای جایزه ویژه بین المللی به هنرمند صنایع دستی گلستان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، ابراهیم کریمی امروز یکشنبه 17 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: میترا بی باکیان هنرمند فعال رشته جاجیم بافی استان گلستان، در رویداد جایزه بین المللی صنایع دستی شورای دنیای صنایع دستی که در 20 اکتبر 2019 برابر با 28 مهرماه سال جاری برگزار شده است، پیروز به کسب جایزه بین المللی این شورا شد.

او گفت: بی باکیان در همایشی که 7 دسامبر 2019 در کشور هندوستان و با حضور رئیس جمهور این کشور برگزار شد، حضور یافت و این جایزه ویژه بین المللی که معادل با سومین مدرک معتبر دنیا است را برای جامعه هنرمندان استان گلستان و کشور دریافت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان یادآور شد: این هنرمند گلستانی پیش ازاین نشان ملی مرغوبیت کالا و مهر اصالت بین المللی را دریافت کرده است.

کریمی اضافه نمود: این جایزه ویژه بین المللی که برای هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه در نظر گرفته شده است توسط شورای دنیای صنایع دستی اطلاع رسانی و تعدادی از هنرمندان جمهوری اسلامی ایران بر اساس شاخصه های اعلام شده برای دریافت حضور در این رویداد ثبت نام کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 597

به "اعطای جایزه ویژه بین المللی به هنرمند صنایع دستی گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای جایزه ویژه بین المللی به هنرمند صنایع دستی گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید