آمادگی نیروهای صنعا برای دفع هر حمله نظامی متجاوزان به الحدیده

به گزارش پیامک خنده، منابع یمنی از ادامه حملات متجاوزان و عوامل آنها به مناطق مسکونی یمن و نادیده دریافت توافق آتش بس سوئد درباره الحدیده خبر دادند و اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن آماده دفع هرگونه تحرک نظامی دشمن هستند.

آمادگی نیروهای صنعا برای دفع هر حمله نظامی متجاوزان به الحدیده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، یک منبع نظامی یمنی از ادامه نقض آتش بس در الحدیده از سوی متجاوزان و عوامل آنها اطلاع داد و اعلام نمود: طی ساعات گذشته 171 مورد جدید نقض آتش بس گزارش شده است که شامل تحکیم استحکامات جنگی و پروازهای جاسوسی و نیز حملات با آتشبارها بوده است.

این در حالی است که علی قشر معاون استاندار الحدیده گفت: آتشبارهای دشمن به طور مداوم مناطقی از الحدیده را هدف قرار می دهند و ما سازمان ملل و آمریکا را مسئول نقض متوالی آتش بس سوئد می دانیم.

وی اضافه کرد: چند روز قبل دیداری با مسئولان دفتر سازمان ملل در یمن داشتیم و اینکه مراکز شهری و غیرنظامیان از سوی دشمن هدف قرار می گیرند را به اطلاع آنها رساندیم.

قشر تاکید نمود: تحرکات نظامی در المخا در جریان است و تجهیزات نظامی به آنجا منتقل شده است و ما آماده دفع هر حمله جدید در الحدیده هستیم.

وی اضافه کرد: ورود فرآورده های نفتی یکی از بندهای توافق سوئد است و نیروهای دشمن به دنبال بهره برداری از آن به عنوان اهرم فشاری بر ملت ما هستند.

از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه ای عوامل ریاض به روستای العریس در استان تعز یک زن و کودک به شدت زخمی شدند.

همچنین یک زن که دو هفته قبل در حمله متجاوزان و عوامل آنها در منطقه الاعمور در تعز به شدت زخمی شده بود، به شهادت رسید.

هشدار استاندار شبوه به متجاوزان

احمد الحسن استاندار شبوه با اشاره به حملات توپخانه ای یکشنبه شب گذشته متجاوزان به تاسیسات گازی بلحاف ضمن هشدار به متجاوزان اعلام نمود: حمله توپخانه ای نشان دهنده توطئه سعودی و اماراتی برای ویرانی تاسیسات گازی است.

وی اضافه کرد: ایجاد پایگاه های نظامی امارات و آمریکا در بندر بلحاف از سه سال قبل در راستای توطئه ویرانگر اشغالگران در استان های جنوبی یمن با هدف به تعطیلی کشاندن بنادر راهبردی یمن است.

استاندار شبوه گفت: ما ائتلاف سعودی و ادوات آنها را مسئول کامل سلامت بندر و تاسیسات آن می دانیم و از همه ساکنان قبال آزاده شبوه می خواهیم که توطئه ویرانی بندر را خنثی و اشغالگران و عوامل آنها را بیرون نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1535

به "آمادگی نیروهای صنعا برای دفع هر حمله نظامی متجاوزان به الحدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی نیروهای صنعا برای دفع هر حمله نظامی متجاوزان به الحدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید