شروع معرفی رانندگان تاکسی به بانک برای دریافت وام تعمیرات

به گزارش پیامک خنده، مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی تهران ضمن اشاره به کندی فرایند نصب سیستم پرداخت آنلاین روی تاکسی ها، در عین حال درباره ارایه وام تعمیرات به رانندگان تاکسی، گفت: 15 میلیون تومان به خودروهای پژو و سمند و 20 میلیون تومان به ون ها بابت تعمیرات پرداخت می گردد.

شروع معرفی رانندگان تاکسی به بانک برای دریافت وام تعمیرات

به گزارش خبرنگاران، محمد روشنی - مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی تهران، ضمن اشاره به ناوگان 79 هزار دستگاهی تاکسیرانی مرکز، اعلام کرد: در حال حاضر 25 هزار دستگاه تاکسی مجهز به سیستم پرداخت آنلاین هستند. 99 درصد این آمار مربوط به تاکسی های خطی و یک درصد مربوط به تاکسی های گردشی است. اولویت نخست سازمان برای تجهیز سیستم پرداخت آنلاین، تاکسی های خطی است.

او درباره کندی فرایند تجهیز تاکسی ها به سیستم یکپارچه پرداخت آنلاین، شرح داد: متولی تجهیز سیستم پرداخت آنلاین تاکسی ها، سازمان فاوای شهرداری تهران است. درباره کندی فرایند تجهیز سیستم پرداخت آنلاین چندبار با سازمان فاوا مکاتبه شده است.

افزایش 400 برابری پرداخت آنلاین در شهریور

روشنی ضمن اشاره به استقبال شهفرایندان از این اقدام، گفت: تراکنش پرداخت آنلاین در شهریور سال جاری نسبت به ماه های گذشته 400 برابر افزایش یافته است. انتظار داریم که فاوا در این حوزه با تاکسیرانی همکاری کند و بعلاوه به نصب سیستم پرداخت آنلاین سرعت بیشتری ببخشد.

مدیرعامل این سازمان در ادامه اعلام کرد: در گذشته با بانک ها بر سر واریز وجه پرداخت آنلاین در مدت زمان کوتاه مشکل داشتیم اما درحال حاضر وجه در همان روز به حساب رانندگان واریز می گردد.

شروع معرفی رانندگان تاکسی به بانک برای دریافت وام تعمیرات

روشنی درباره شرایط اعطای وام تعمیرات به رانندگان تاکسی شرح داد: معرفی رانندگان به بانک مهر بابت دریافت وام تعمیرات از شنبه هفته جاری شروع شده است. 15 میلیون تومان به خودروهای پژو و سمند و 20 میلیون تومان به ون ها بابت تعمیرات پرداخت می گردد.

به گفته وی؛ در حال حاضر بیش از 10 هزار راننده تاکسی بابت دریافت این وام، مدارک خود را در سایت بارگذاری و ثبت نام لازم را انجام داده اند.

پرداخت وام تعمیرات با اولویت بندی انجام می گردد

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه پرداخت وام با اولویت براساس سال فراوری خودرو، مسائل عمده خودرو . ... انجام می گردد، اضافه نمود: مجبور هستیم که رانندگان را براساس ویژگی های خودرو دسته بندی و به بانک معرفی کنیم؛ چرا که ممکن است همه رانندگان مشمول وام تعمیرات خودرو نشوند.

او در ادامه اعلام کرد: در کوشش هستیم که از وجوه در اختیار مبالغ متعددی را به بانک تزریق کنیم تا بانک مهر اقتصاد دو برابر آن به همراه همان منابع اقتصادی را به رانندگان تاکسی وام پرداخت کند.

بنابر اعلام سایت شهر، روشنی ضمن ابراز امیدواری بابت نبود مشکل و محدودیت تعداد نفرات برای اعطای وام تعمیرات، گفت: امیدوارم که با تزریق منابع اقتصادی تازه، هر راننده ای که متقاضی این امر بود وام تعمیرات به او پرداخت گردد.

نوسازی 3 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در 2 ماه

روشنی درباره شرایط نوسازی تاکسی های فرسوده، شرح داد: نزدیک به دو ماه گذشته که فرایند نوسازی تاکسیرانی شروع شده، قریب به 3 هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده اند. اگر عملیات نوسازی با همین فرایند پیش رود تا انتها سال می توان 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده را نوسازی کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به این پرسش که تا انتها سال چند دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی خواهد شد، گفت: اگر علاوه بر تبصره 18 ماده 12 هم محقق گردد، ممکن است که تا انتها سال 20 هزار تاکسی فرسوده نوسازی گردد در غیر اینصورت پیش بینی ما برای 10 تا 15 هزار دستگاه تاکسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1794

به "شروع معرفی رانندگان تاکسی به بانک برای دریافت وام تعمیرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع معرفی رانندگان تاکسی به بانک برای دریافت وام تعمیرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید