تور برزیل ارزان: آرژانتین ، برزیل؛ بزرگترین دربی فوتسال در نیمه نهایی جام جهانی

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، در یکی از جذابترین دیدارهای جام جهانی 2021 فوتسال تیم های برزیل و آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی است و می تواند یک فینال زودرس برای این دوره از مسابقات باشد.

تور برزیل ارزان: آرژانتین ، برزیل؛ بزرگترین دربی فوتسال در نیمه نهایی جام جهانی

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

برزیل با غلبه بر ژاپن و مراکش به مرحله نیمه نهایی رسید و آرژانتین با قرعه سخت تر و با حذف پاراگوئه و روسیه به این مرحله راه یافت.

آرژانتین و برزیل بارها با هم روبرو شده اند ولی آخرین ملاقات رسمی آنها در فوریه سال 2020 بود؛ جایی که در مسابقات قهرمانی آمریکای لاتین تیم آرژانتین توانست با نتیجه 3 بر 1 برزیل را شکست بدهد و اسم قهرمانی را از آن خود کند.

لئوناردو سیلوا ملقب به لئوزینیو بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل یکی از نفراتی است که جدال با آرژانتین را بزرگترین دربی فوتسال دنیا می داند.

لئوزینیو چندی پیش و قبل از آنکه تعیین گردد برزیل و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت، در مصاحبه ای گفت: آرژانتین بزرگترین رقیب برزیل برای کسب اسم قهرمانی جام دنیای است. آنها قرعه آسانی نداشتند اما بازهم می گویم آرژانتین.

بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل تاکید نمود: آرژانتین مدافع اسم قهرمانی جام دنیای است و بازیکنان فوق العاده ای دارد. برزیل - آرژانتین بزرگترین دربی فوتسال دنیا است اما آیا می توانید این بازی را در جام دنیای تصور کنید؟

ملاقات نیمه نهایی جام دنیای 2021 فوتسال بین آرژانتین و برزیل از ساعت 20:30 چهارشنبه این هفته در شهر کاوناس لیتوانی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1770

به "تور برزیل ارزان: آرژانتین ، برزیل؛ بزرگترین دربی فوتسال در نیمه نهایی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: آرژانتین ، برزیل؛ بزرگترین دربی فوتسال در نیمه نهایی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید