آتش سوزی یک داروخانه در کاشمر

به گزارش پیامک خنده، مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: عصر روز گذشته یکی از داروخانه های این شهر در آتش سوخت.

آتش سوزی یک داروخانه در کاشمر

امیر نژادرحیم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، بیان نمود: طی تماس های مردمی با سامانه 125 در ساعت 15:50 دقیقه مبنی بر وقوع حریق در یکی از داروخانه های شهر کاشمر بلافاصله تیم های اطفاء حریق از ایستگاه مرکزی راهی محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به خطرات انتشار مواد سمی حاصل از سوختن داروها و مواد شیمیایی در داروخانه دو تیم اطفاء حریق با دو دستگاه خودرو به همراه وسایل و ست های تنفسی بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر بیان نمود: در ابتدا چون درهای داروخانه بسته بود، ماموران آتش نشانی مجبور به بازگشایی آن به وسیله ست های هیدرولیک شدند و بعد از ورود کار اطفاء حریق و لکه گیری انجام گشت.

وی بیان نمود: پس از اطفاء حریق در بررسی های صورت گرفته مشخص شد آتش سوزی به دلیل اتصال در سیم کشی برق موجب بروز این حادثه و گسترش آتش به سایر نقاط داروخانه شده است.

نژادرحیم گفت: براساس آنچه از سوی مسئولان خود داروخانه اعلام شده بالغ بر400 تا 500 میلیون تومان خسارت وارد شده است. برخی از داروها بر اثر حریق و برخی بر اثر دودزدگی از بین رفته اند که در مجموعه به 90 درصد داروخانه خسارت وارد شده است.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر تاکید کرد: باید هر دو سال یک بار اتصالات سیم کشی بررسی شود و اگر نقصی بود در رفع به موقع آن اقدام شود، همچنین باید از سیم های مرغوب استفاده شود.

وی بیان نمود: متاسفانه در این داروخانه چون به سیم کشی دقت نشده بود، این حادثه به وقوع پیوست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 192

به "آتش سوزی یک داروخانه در کاشمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی یک داروخانه در کاشمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید