4000 فرصت شغلی در واحدهای صنعتی گلستان از دست رفت

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، حجت اله خلیل زاده صبح پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار و روز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: در 715 واحد بهره بردار استان گلستان که در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند حدود 13 هزار فرصت شغلی ایجاد گردیده است.

4000 فرصت شغلی در واحدهای صنعتی گلستان از دست رفت

وی افزود: هم اکنون هشت هزار نفر در واحدهای مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی استان اشتغال دارند و چهار هزار فرصت شغلی در واحدهای راکد صنعتی استان از دست رفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان به چالش های دیگر در این حوزه اشاره و اعلام کرد: در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان فضایی برای پذیرش سرمایه گذار جدید وجود نداشت و بر اساس شاخص های تعریف گردیده باید در سال گذشته سه هکتار از زمین های راکد که قبلا تحویل سرمایه گذار گردیده و کاری در آن انجام نگردیده بود را آزادسازی کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا سال گذشته 11 هکتار از این اراضی آزادسازی شد و این برنامه با قوت بیشتری در سالجاری ادامه می یابد.

خلیل زاده با اشاره به این که با این آزادسازی بخش قابل توجهی از کمبودها جبران شد، افزود: در عین حال توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دستور کار قرار داشت.

وی گفت: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گمیشان از سال 89 شروع گردیده بود و بعد از این که برخی از تاسیسات در آنجا فراهم شد به دلیل نداشتن ارزیابی زیست محیطی تا سال 1394 راکد ماند.

وی یادآور شد: در این مدت این ناحیه به چراگاه دام تبدیل گردیده بود و آن را مشخص تکلیف کردیم و بعد از 6 ماه چکش کاری در نهایت در آذرماه 95 ارزیابی زیست محیطی آن ابلاغ شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 10

به "4000 فرصت شغلی در واحدهای صنعتی گلستان از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4000 فرصت شغلی در واحدهای صنعتی گلستان از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید