23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر جهان (قسمت اول)

به گزارش پیامک خنده، معمولا هنگام تصمیم گیری برای مسافرت برخی از مکان های شناخته شده مثل پاریس یا ونیز جزو اولین گزینه هایی هستند که به ذهن می رسند. در کنار این نام های مشهور، محل هایی نیز وجود دارند که کمتر شناخته شده اند ولی دیدن آن ها بسیار لذت بخش است و مقاصد خوبی برای مسافرت محسوب می شوند. در این مطلب به معرفی 23 مقصد فوق العاده برای گردشگری در سراسر جهان می پردازیم.

23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر جهان (قسمت اول)

برای سفر با تورهای پوکت بهار 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

برای کسانی که اهل سفر هستند، مکان های زیادی وجود دارد که مسافرت به آن ها بی تردید خاطره انگیز خواهد بود. مکان های بسیاری در جهان وجود دارد که حتی نام آنها را نشنیده ایم اما زیبایی شگفت انگیزی دارند.

1. کراکوف (Krakow)، لهستان

تاریخ غنی، قله های باشکوه، تورهای آشنایی با تاریخچه محلی، کلیساهای زیبا و از همه مهم تر مردم مهربان و دوست داشتنی از مهم ترین ویژگی های کراکوف به شمار می رود. کراکوف یک شهر کوچک تاریخی است و شما می توانید با امنیت کامل از همه مناطق آن با پای پیاده دیدن کنید. بازارچه مرکزی این شهر با مغازه های کوچک و قهوه خانه های دنج و راحت، مکان مناسبی برای گردشگری و لذت بردن از آرامش شهر است.

2. حلقه کری (Ring of Kerry)، ایرلند

حلقه کری یک راستا راهپیمایی باستانی با مقاصد مذهبی و عرفانی است که در جنوب غربی ایرلند واقع شده است و با پیمودن آن علاوه بر لذت بردن از مناظر مبهوت نماینده و بی نظیر، از مهمان نوازی ایرلندی ها که مردمی خوش مشرب با برخوردی بسیار محبت آمیز هستند، بهره مند خواهید شد.

3. لیسبون (Lisbon)، پرتغال

پرتقال به دلیل قیمت کمتر بلیت هواپیما نسبت به سایر کشورهای اروپایی و همین طور پایین تر بودن هزینه های زندگی، مقصد بسیار خوبی برای گردشگری با بودجه کم است. یکی از بهترین محل ها در این کشور، شهر زیبای لیسبون با میدان های زیبا و پارک های وسیع برای گشت وگذار است و علاوه بر این اگر نیاز به تمدد اعصاب و آرامش دارید، می توانید سری به شهرهای ساحلی جذاب کاسکائیس (Cascais) و ایستوریل (Estoril) در نزدیکی لیسبون بزنید.

4. هویی آن (Hoi An)، ویتنام

شهر هویی آن با سواحل زیبا، مناظر بی نظیر و تاریخچه جذاب، مقصد بسیار خوبی برای مسافرت تفریحی است. البته جذابیت هویی آن در این موارد خلاصه نمی گردد. به عنوان مثال این شهر محل مناسبی برای خرید لباس های سفارشی و خاص است و رستوران های آن غذاهایی باکیفیت و خوشمزه ای ارائه می نمایند. ساکنان هویی آن مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند.

5. پراگ (Prague)، جمهوری چک

اگر به تاریخ، معماری، نوشیدنی های خوب و بازارهای فوق العاده مخصوص کریسمس علاقه دارید، بازدید از پراگ برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

6. فیوردز (Fjords)، نروژ

بدون تردید فیوردز دارای برخی از مبهوت نماینده ترین مناظر در تمام جهان است و مسافرت به آن به یکی از خاطره انگیزترین تجربیات عمر شما تبدیل خواهد شد.

7. دالماتیا (Dalmatia)، کرواسی

نام کرواسی چندان آوازه خوبی ندارد ولی نباید فراموش کرد که این کشور جواهر بی بدیل کشورهای حاشیه دریای آدریاتیک است. آب دریا در سواحل جنوبی این کشور موسوم به دالماتیا فوق العاده زلال و شفاف است و شهرهای ساحلی آن ترکیبی زیبا از معماری مدرن و قرون وسطایی هستند. این دو ویژگی دالماتیا و به طور خاص دو شهر دوبرونیک (Dubrovnik) و اسپلیت (Split) را به مکان محبوب علاقه مندان به گردشگری در ساحل و عاشقان معماری تبدیل نموده است.

8. آفریقای جنوبی

مقصد شما کیپ تاون (Cape Town) باشد یا ژوهانسبورگ (Johannesburg)، بدون شک در حین سفر عاشق زیبایی های این کشور و مردم آن خواهید شد. فعالیت های جذاب در آفریقای جنوبی تنوع زیادی دارد ازجمله سافاری (بازدید از حیات وحش) در پارک ملی مشهور کروگر(Kruger)، گردشگری در مزارع وسیع انگور غرب استان کیپ (Cape)، رفتن به اسکله کیپ تاون و صرف غذاهای دریایی تازه به همراه لذت بردن از منظره قله مسطح و عجیب کوه تیبل (Table) یا بازدید از ساحل جزیره روبن (Robben) که چندین سال تبعیدگاه نلسون ماندلا بود. منبع : buzzfeedمنبع: کجارو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1224

به "23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر جهان (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر جهان (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید