کشف 4000 کتاب غیرمجاز در خیابان انقلاب تهران

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران ، سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم گفت: صبح روز سوم خرداد ماه، مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی، طرح بازدید و نظارت از واحدهای صنفی کتابفروشی در محدوده میدان و خیابان انقلاب و برخورد با عاملان فروش و انتشار کتاب های غیرمجاز و ممنوعه را اجرا و از 66 واحد صنفی کتابفروشی و تعدادی از دستفروشان این صنف سرکشی کردند.

کشف 4000 کتاب غیرمجاز در خیابان انقلاب تهران

وی اضافه نمود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی مأموران پلیس، معین شد که بعضی از مالکان و فروشندگان کتاب به نگهداری و خرید و فروش کتاب ها و نوشته های غیرمجاز، ممنوعه و فاقد مجوز انتشار اقدام می نمایند، که با هماهنگی از سوی کارشناسان اتحادیه صنفی مذکور و کارشناس فرهنگ و ارشاد اسلامی، و با اخذ دستور قضائی تعداد 11 نفر از این افراد شناسایی و دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شدند.

ذوالقدری، همچنین افزود: در آنالیز های صورت گرفته بیش از 4 هزار جلد کتاب و دست نوشته غیرمجاز، ممنوعه و فاقد مجوز انتشار خرید و فروش و عرضه جمع آوری و کشف که با هماهنگی دادسرای فرهنگ و رسانه، دستور پلمپ این واحدهای صنفی صادر شد.

وی در انتها گفت: تمامی کتاب های مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی به اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران تحویل و افراد دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی به دادسرا عمومی معرفی شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 986

به "کشف 4000 کتاب غیرمجاز در خیابان انقلاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 4000 کتاب غیرمجاز در خیابان انقلاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید