چرایی ادامه پرواز ها به چین علی رغم هشدارها!

به گزارش پیامک خنده، اسلامی گفت: باید مردم خودمان و اتباع دیگر کشور ها را که بلیطی خریده بودند از چین به کشور بازگردانیم.

چرایی ادامه پرواز ها به چین علی رغم هشدارها!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست خبری که با موضوع پلاسکو برگزار گردید، حادثه فوق را جانسوز دانست و گفت: تصمیمات زیادی در سطح ملی برای پروژه بازسازی این ساختمان اتخاذ شد و بنیاد مستضعفان کریمانه به میدان ورود کرد و مسئولیت بازسازی این ساختمان را بر عهده گرفت.

او گفت: تهیه دستور و نقشه برای کمیسیون ماده 5، مصوبه اصلی برای صدور پروانه ساختمان و مبنای پیگیری این پروژه بود که مسائلی در اجرای آن وجود داشت بنابراین جلسه هماهنگی با بنیاد مستضعفان برگزار کردیم تا مسائلی که منجر به توقف کار می شد را ارزیابی کنیم.

اسلامی با تاکید بر حسن نیت بنیاد مستضعفان برای حضور در این پروژه گفت: این سازمان سهم بزرگی در اجرای این طرح بر عهده دارد؛ احداث این ساختمان بدون هزینه های جانبی 200 میلیارد تومان هزینه به همراه دارد؛ ضمن این که زمین های اطراف برای تسهیل در اجرای کار خریداری شده است.

وزیر راه با تاکید بر فرایند مناسبی که در اجرای پروژه پیگیری می گردد، ادامه داد: امروز مسائل بین شهرداری و بنیاد مستضعفان رفع شد و بدون شک اجرای پروژه سرعت خواهد گرفت؛ ساخت و ساز در جریان است و به امید خدا فرایند مناسبی را طی خواهد نمود.

او درباره راه اندازی آزادراه تهران-شمال توضیح داد: این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد و تمام بخش های مرتبط در هماهنگی کامل با ما هستند. این آزاد راه پروژه متفاوت است و در بسیاری از بخش ها اولین نمونه در داخل کشور است.

افتتاح آزاد راه تهران-شمال به اسفند موکول شد/ خلبان پرواز تهران-ماهشهر تعلیق شد

اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ، مبنی بر اینکه چرا امروز علارغم لغو پروازهای چین به ایران و بالعکس همچنان در بعضی سایت ها فرود و پرواز بعضی به خط هوایی چین ثبت می گردد، اعلام کرد: ما باید مردم خودمان را که پیش از این بلیط تهیه کردند به کشور بازگردانیم همچنین اتباع دیگر کشورها که بلیطی خریده بودند به وسیله هواپیمایی ایران به کشور بازگردانده خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: مهم ترین اقدام امروز ما که در سطح دولت برای آن برنامه ریزی شد اعزام هواپیمای ویژه ای با کادر پزشکی بود؛ هواپیمای ویژه ای به ووهان رفته و دانشجویانی که در این شهر و در قرنطینه هستند را با همکاری وزارت بهداشت و تحت شرایط قرنتینه به کشور بازگردانیم. بعد از کسب اطمینان از سلامت این افراد به خانواده های خود بازخواهند گشت تا نگرانی ها در بین ان ها رفع گردد

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 636

به "چرایی ادامه پرواز ها به چین علی رغم هشدارها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرایی ادامه پرواز ها به چین علی رغم هشدارها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید