چالش شرکت اپل با نامگذاری آیفون های تازه ، آیا زنجیره X حفظ می گردد؟

به گزارش پیامک خنده، موضوع چالش اپل با نام گذاری محصولات تازه و به خصوص آیفون ها از سال گذشته مطرح شد. درواقع بسیاری از افراد مخفف ها، حروف یونانی و عددهای موجود در نام آیفون ها را انتخاب هایی ابتدایی و اشتباه ارزیابی می نمایند.

چالش شرکت اپل با نامگذاری آیفون های تازه ، آیا زنجیره X حفظ می گردد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها مرتب در خصوص ایفون های تازه، آیفون 2019 و ایده های شرکت اپل در خصوص گوشی های تازه مطالعه می کنیم اما جالب است بدانیم که یکی از موضوعاتی که کمتر به آن پرداخته می گردد موضوع نام آیفون تازه است.

این سوال درست مثل یک معما است که واقعا قرار است پس از آیفون XS و آیفون XR منتظر چه نامی باشیم؟اخیرا همه نام های آیفون یک X دارند و این X ها نقشی مشخص نماینده در انتخاب نام آیفون ایفا می نمایند. اما این ایکس ها تا کجا ادامه خواهند داشت؟ XS ، XYZ و XX. به نظر می رسد برای اپل به طور خاص، آینده خط آیفون X بسیار مهم است، زیرا این خط فراوری،یک دوره تازه از آیفون را نشان می دهد. آیفون ایکس دستگاهی است که تابوی دکمه فیزیکی home را خنثی نموده و تمام صفحه را به نمایش می گذارد.

این نوع آیفون است که به ست باز کردن قفل به وسیله تکنیک شناسایی چهره گام برداشته، ویژگی مهمی که رقبای اندرویدی این شرکت هنوز نمی توانند با آن رقابت نمایند. بنابراین برای اپل X فقط یک نام نیست، این چیزی است که آینده آیفون اپل را تعریف می نماید.اکنون سوال اصلی این است که آیا اپل واقعا گوشی بعدی خود را با نام آیفون 11 ادامه می دهد یا تم X را حفظ می نماید؟

مشکل آیفون در نام گذاری از سال 2017 شروع شد، هنگامی که اپل به وسیله آیفون 9 به انتشار آیفون 8، 8 پلاس و 10 رسید. اما با نامگذاری آیفون X و با دنبال کردن آن با سه گوشی دیگر X در سال 2018 اپل اثرات دنباله داری ایجاد نموده است که باعث می گردد سوال کنیم بعد از این ها شاهد چه نامی خواهیم بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2141

به "چالش شرکت اپل با نامگذاری آیفون های تازه ، آیا زنجیره X حفظ می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش شرکت اپل با نامگذاری آیفون های تازه ، آیا زنجیره X حفظ می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید