پیگیر صدور ویزای شمشیربازان از طریق فدراسیون شمشیربازی مصر هستیم

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امیدهای ورزش ایران در کسب سهمیه و حتی مدال برای المپیک 2020 توکیو است، باید صبح پنجشنبه راهی مصر شود تا از روز جمعه رقابت های خود در جام جهانی این کشور را آغاز کند.

پیگیر صدور ویزای شمشیربازان از طریق فدراسیون شمشیربازی مصر هستیم

جام جهانی مصر از جمله رویدادهای تاثیرگذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان شرکت کننده است. شمشیربازان ایران که در بخش تیمی و انفرادی رنکینگ جهانی جایگاه قابل قبولی در اختیار دارند، بسیار امیدوارند از حضور در این جام بتوانند سهمیه تیمی خود برای المپیک توکیو را قطعی کنند. این در حالی است که هنوز ویزا سفر آنها به مصر صادر نشده است. (لینک خبر)

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگاران با تایید این مطلب، گفت: واقعا دلیل این تاخیر را نمی دانم. برای صدور ویزا تمام اقدامات لازم را به موقع انجام دادیم. نه مدارک مان ناقص بود و نه خارج از زمان مشخص شده اقدام به کار کردیم.

وی شرح داد: به جای 30 روز، 40 روز پیش مدارک خود را ارسال کردیم تا ویزای مصر را بگیریم اما هنوز ویزای من و ملی پوشان صادر نشده است. این موضوع شوخی بردار نیست که چرا جام جهانی مصر از جمله رویدادهای گزینشی المپیک است. با حضور در این مسابقات می توانیم سهمیه خود را قطعی کنیم یا خیلی نزدیک تر به آن شویم. در حالی که غیبت ما، هم خودمان را از کسب سهمیه دورتر می کند و هم فرصت را در اختیار رقیبان مان قرار می دهد تا جایگاه جهانی خود را بهبود بخشند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تاکید کرد: شخصا با فدراسیون شمشیربازی مصر تماس گرفتم و تاکید کردم که باید پیگیری های لازم برای صدور ویزای ملی پوشان ایران انجام شود. امروز هم این موضوع را پیگیری می کنیم. هیچ توجیهی برای صادر نشدن ویزای شمشیربازی پذیرفته نمی شود.

فخری همچنین گفت: هنوز موضوع را به فدراسیون جهانی اطلاع رسانی نکردیم اما به خاطر اهمیت جام جهانی مصر و اینکه امتیازهای آن در شرایط المپیکی شرکت کنندگان تاثیرگذار است، به صورت جدی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 553

به "پیگیر صدور ویزای شمشیربازان از طریق فدراسیون شمشیربازی مصر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر صدور ویزای شمشیربازان از طریق فدراسیون شمشیربازی مصر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید