پهنای باند مصرف اینترنت استان مرکزی به بیش از 112 گیگابیت بر ثانیه رسید

به گزارش پیامک خنده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: پهنای باند مصرفی این استان به بیش از 112 گیگابیت بر ثانیه در آذرماه جاری رسیده که این رقم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته بیش از 2 برابر رشد داشته است.

پهنای باند مصرف اینترنت استان مرکزی به بیش از 112 گیگابیت بر ثانیه رسید

لادن مهدوی هزاوه روز دوشنبه اضافه نمود: ظرفیت پهنای باند مصرفی استان در سال گذشته و قبل از شیوع کرونا، 50 گیگابیت بر ثانیه بود اما با افزایش حضور مردم در منازل و استفاده از اینترنت برای امور مختلف آموزش، دورکاری و یا سرگرمی و تماشای فیلم، پهنای باند مصرفی استان به بیش از 112 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

وی اعلام نمود: پهنای باند مصرفی شرکت ارتباطات ایرانسل در استان نیز به بیش از 38 گیگابیت بر ثانیه و شرکت خدمات ارتباطات سیار به بیش از 33 گیگابیت برثانیه در دوران قرنطینه رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: نقش زیرساخت های ارتباطی در گسترش استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و تأثیر آن در کاهش شیوع بیماری کووید 19 از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهدوی یادآور شد: برخی کاربران از سرعت اینترنت در ماه های گذشته نارضایتی هایی داشتند که با عنایت به افزایش پهنای باند، میزان مصرف کاربران دریافت کننده سرویس در شبکه های ثابت خانگی و سیار، اقدامات لازم توسط کارشناسان حوزه ارتباطات برای افزایش پهنای باند اپراتورهای ارائه دهنده خدمات و تأمین کننده پهنای باند در مراکز مخابراتی و زیرساختی استان مرکزی در دست اجرا است.

وی گفت: تمام مشترکان سرویس های ارتباطی ثابت، سیار می توانند با مراجعه به سایت https:،،195.cra.ir و تماس با تلفن 195 نسبت به ثبت شکایت خود از اپراتورهای دارنده پروانه از سازمان و ارائه دهندگان خدمات حوزه ICT اقدام کنند.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1329

به "پهنای باند مصرف اینترنت استان مرکزی به بیش از 112 گیگابیت بر ثانیه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهنای باند مصرف اینترنت استان مرکزی به بیش از 112 گیگابیت بر ثانیه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید