پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه برپا می گردد

به گزارش پیامک خنده، با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون ملی ایران و نشست های تجاری B2B در نمایشگاه هوایی ماکس روسیه برگزار خواهد شد.

پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه برپا می گردد

به گزارش خبرنگاران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف یاری به صادرات محصولات دانش بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی، از شرکت های منتخب تولیدی برای حضور در نمایشگاه ماکس روسیه MAKS 2019 در قالب حضور در پاویون ملی ایران و شرکت در نشست تجاری B2B حمایت می نماید.

نمایشگاه ماکس یکی از معتبرترین نمایشگاه های حوزه هوا و فضا در دنیا است. این نمایشگاه 27 آگوست تا اول سپتامبر 2019 برابر با 5 تا 10 شهریور 1398 در کشور روسیه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه هر سال در حوزه های مختلفی چون هواپیما، هوانوردی عمومی، هواپیمای نظامی، هلی کوپتر، وسایل نقلیه هوایی، موتورسازی و تسلیحات و تجهیزات هواپیمایی برپا می گردد.

شرکت های دانش بنیان که الزامات زیرساختی لازم برای ارتباطات بین المللی (سایت، کاتالوگ و بروشور به زبان انگلیسی) را داشته باشند، می توانند برای شرکت در این پاویون ثبت نام نمایند. این دسته از شرکت ها می توانند از حمایت کریدور صادرات و صندوق نوآوری و شکوفایی برای اجاره غرفه و غرفه سازی برخوردار شوند.

شرکت های متقاضی حضور در نشست تجاری B2B از حمایت 50 درصدی کریدور صادرات برای تهیه بلیط، هتل و ویزا در روسیه بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 243

به "پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید