ورود فارغ التحصیلان تحت پوشش بهزیستی به شهرک علمی و تحقیقاتی

به گزارش پیامک خنده، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: فارغ التحصیلان تحت پوشش بهزیستی می توانند با ورود به مرکز رشد مقدماتی شهرک جذب فضای کارآفرینی شوند.

ورود فارغ التحصیلان تحت پوشش بهزیستی به شهرک علمی و تحقیقاتی

جعفر قیصری ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در شهرک وجود دارد، اما با موانع و محدودیت هایی برای اشتغال آفرینی روبروست که برطرف آن مستلزم هدفمندی در امور استخدامی است. در واقع دانش فنی بعضی از شرکت ها سرمایه اصلی آن ها به شمار می رود و به همین علت در گزینش نیروی انسانی ملاحظاتی را در نظر می گیرند.

او با تاکید بر اینکه ابزار های توانمندسازی در شهرک وجود دارد، گفت: فارغ التحصیلان و افراد تحصیل نموده تحت پوشش بهزیستی می توانند با ورود به مرکز رشد مقدماتی شهرک جذب فضای کارآفرینی و دانش بنیان شوند و یا درشتابدهنده های بخش خصوصی زیرمجموعه شهرک مشغول به فعالیت شوند.

قیصری فراوری تجهیزات پزشکی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را از نقاط قوت کشور دانست و اضافه کرد: امکان توسعه تجهیزات پزشکی به وسیله شرکت ها وجود دارد، اما باید تضمین خرید و بهبود بازار محصولات فراهم گردد.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ادامه داد: علاوه بر آن برای تامین تجهیزات مورد احتیاج معلولان می توان برنامه ای با عنوان گفت و گوی معکوس ترتیب داد که در آن فراخوان مربوطه به شرکت ها اعلام و ایده و مدل های کسب و کار آن ها آنالیز گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2082

به "ورود فارغ التحصیلان تحت پوشش بهزیستی به شهرک علمی و تحقیقاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود فارغ التحصیلان تحت پوشش بهزیستی به شهرک علمی و تحقیقاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید