ورزشگاه یادگار امام تبریز 90 دقیقه مانده به شروع بازی پر شد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، تیم های تراکتور و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می روند.

ورزشگاه یادگار امام تبریز 90 دقیقه مانده به شروع بازی پر شد

این دیدار در حالی برگزار می شود که از 1.5 ساعت مانده به آغاز بازی استادیوم به صورت کامل پر شده است و جو پرشوری در استادیوم یادگار امام تبریز حاکم است.

هم اکنون بیش از 65 هزار نفر از هواداران تراکتور در استادیوم حضور دارند. ترافیک در مسیرهای منتهی به استادیوم نیز نیمه سنگین و شلوغ است.

پارکینگ های استادیوم نیز در حال پر شدن است.

طبق توافق مسئولان دو باشگاه در جلسه هماهنگی پیش از بازی، بین 4 تا 5 هزار صندلی امروز در اختیار هواداران استقلال قرار داده می شود.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به 3 امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

بیژن حیدری داور وسط این بازی است و کمک های وی نیز محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی هستند. اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان نیز کمک داوران اضافی هستند و سعید قاسمی نیز داور چهارم بوده و ناظر این بازی توسط فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری انتخاب شده است.

تراکتور اگر در بازی امروز پیروز شود می تواند صدرنشین جدید لیگ برتر باشد و همین موضوع بر جذابیت های این بازی افزوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 522

به "ورزشگاه یادگار امام تبریز 90 دقیقه مانده به شروع بازی پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه یادگار امام تبریز 90 دقیقه مانده به شروع بازی پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید