همایش دیابت در میدان شعاع برگزار شد

به گزارش پیامک خنده، همایش دیابت ظهر امروز با هدف آگاه سازی و پیشگیری از بیماری خاموش مقابل کیلینیک یاس واقع در میدان شعاع برگزار شد.

همایش دیابت در میدان شعاع برگزار شد

خبرنگاران/ زینب زینال زاده: در این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته دیابت به همت مرکز دیابت یاس و شهرداری منطقه 6 تهران برگزار گشت، بیش از یکصد نفر از متخصصان غدد، قلب و عروق و اعصاب و روان و جمعی از شهروندان منطقه 6 حضور داشتند .

متخصصان شرکت کننده در این همایش با اشاره به ویژگی های بیماری دیابت به عنوان بیماری خاموش به تشریح علل علمی ابتلای افراد به این بیماری سخن گفتند و تاکید کردند پیشگیری، بهترین راه مقابله با بیماری دیابت است.

در این همایش همچنین با تاکید بر ضرورت جدی دریافت بیماری دیابت از سوی مردم ، متخصصان توصیه کردند: انجام مکرر و منظم تست قند خون می تواند از پیشرفت این بیماری در بین بیماران مبتلا و یا ابتلای افراد در معرض ابتلا جلوگیری کند.

به گفته متخصصان حاضر در این همایش، در پیش دریافت سبک زندگی سالم مهمترین عامل پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری دیابت است و بهره گیری از یک برنامه غذایی سالم می تواند نقش موثری درکاهش آمار مبتلایان به دیابت جلوگیری کند.

گفتنی است در حاشیه این همایش شرکت کنندگان از مشاوره رایگان پزشکان و انجام تست رایگان قند خون بهره مند شدند.

همایش روز دیابت به همت کلینینک تخصصی دیابت یاس و همکاری شهرداری منطقه 6 با حضور در میدان شعاع خیابان خدری مقابل کیلینیک دیابت برگزار گشت و جمعی از شهروندان ساکن در منطقه در کنار متخصصان حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 560

به "همایش دیابت در میدان شعاع برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش دیابت در میدان شعاع برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید