نهمی تیم ملی کامپوند نوجوانان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

به گزارش پیامک خنده، در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان در مادرید اسپانیا و در مرحله مقدماتی کمانداران ایران در رشته های ریکرو و کامپوند به مصاف حریفان خود رفتند.

نهمی تیم ملی کامپوند نوجوانان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا و در سرانجام مرحله مقدماتی این رقابتها، در ریکرو جوانان رضا شبانی با 617 امتیاز در جایگاه 56 جدول رده بندی مرحله مقدماتی ایستاد. وی در نخستین مرحله از بخش حذفی با کماندار برزیلی دیدار خواهد داشت.

نیلوفر علیپور نیز با 614 امتیاز در رده 23 جدول رده بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت.

تیم میکس ریکرو جوانان نیز با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور با 1231 امتیاز در رده بیستم جدول رده بندی مرحله مقدماتی ایستاد. این تیم در نخستین دیدار خود در دور حذفی به مصاف تیم ایتالیا می رود.

امین محمد قربان زاده نیز با 686 امتیاز در رده 18 جدول رده بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت. پارسا زمانی نژاد در کامپوند نوجوانان با 678 امتیاز در رده 31 قرار گرفت.

همچنین آرمین پاکزاد با 675 امتیاز در جایگاه سی و هفتم دور مقدماتی ایستاد. به این ترتیب قربان زاده در دور حذفی به مصاف کمانداری از اسپانیا خواهد رفت و زمانی نژاد و پاکزاد نیز به مصاف نمایندگانی از تایلند و بلژیک می روند.

در سرانجام جدول رده بندی مرحله مقدماتی تیم کامپوند نوجوانان نهم شد و در نخستین دیدار در مرحله حذفی برابر هند قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 281

به "نهمی تیم ملی کامپوند نوجوانان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمی تیم ملی کامپوند نوجوانان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید