نامگذاری معبری در منطقه 12 به نام شهید صیاد خدایی

به گزارش پیامک خنده، رئیس کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران از تصویب نام گذاری یکی از معابر منطقه 12 شهرداری تهران به نام شهید صیاد خدایی اطلاع داد.

نامگذاری معبری در منطقه 12 به نام شهید صیاد خدایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران با حضور اعضای این کمیسیون تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران با اشاره به پرونده های نامگذاری معابر که از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران به نتیجه نرسیده اند، بیان داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به پرونده ها می بایست هر چه سریعتر در مورد آن دسته از پرونده هایی که به منطقه ها ارجاع شده بودند، تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

وی با اشاره به شهادت شهید صیاد خدایی و پیشنهاد مطرح شده در صحن شورای اسلامی شهر تهران در مورد نامگذاری معبری به نام این شهید بزرگوار خاطر نشان کرد: با توجه به پیشنهاد منطقه 12 و آنالیز های اجرا شده در کمیسیون نامگذاری، مقرر گشت تا یکی از معابر واقع در منطقه 12 که در نزدیکی محل شهادت این شهید بزرگوار قرار داشته باشد به نام شهید صیاد خدایی نامگذاری گردد.

معدنی پور بعلاوه از تغییر نام سه بوستان بانوان به نام های بدرالملوک امام، مهری سویزی و فاطمه رهبر اطلاع داد و اذعان داشت: این بوستان ها در منطقه ها 15، 16 و 21 قرار گرفته است.

نامگذاری دو میدان بی نام واقع در منطقه 5 به نام دو شهیده بزرگوار شهید محبوبه دانش آشتیانی و شهید فاطمه جعفری از دیگر مصوبات کمیسیون بود.

لازم به ذکر است در این جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران به 22 پرونده رسیدگی شد که بعضی از پرونده ها به علت عدم تکمیل مستندات و مدارک مجددا به منطقه ها بازگشت داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2047

به "نامگذاری معبری در منطقه 12 به نام شهید صیاد خدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامگذاری معبری در منطقه 12 به نام شهید صیاد خدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید