مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصادف خودروی خودران اپل تا تعیین شدن زمان رونمایی از میت 20

به گزارش پیامک خنده، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصادف خودروی خودران اپل تا تعیین شدن زمان رونمایی از میت 20

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سرانجام قرعه تصادف خودروهای خودران به نام اپل خورد و یکی از خودروهای این شرکت تصادف کرد. این نخستین تصادفی است که در کارنامه خودروهای خودران اپل ثبت می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه تلفن های همراه هواوی حضور فعالی در آمریکا ندارند ولی این موضوع برای قاضی های آمریکایی علت نمی شود تا آنها را بار دیگر جریمه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چین نسبت به شرکت هایی که به شکل آنلاین خدمات کرایه تاکسی ارائه می دهند سختگیری های جدی اعمال می کند. این سختگیری ها با هدف کاهش حواشی مرتبط با امنیت مسافران انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی بالاخره به طور تعیین زمان و مکان رونمایی از میت 20 را اعلام نمود. قرار است این محصول در تاریخ 16 اکتبر در لندن، معرفی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت مایکروسافت اعلام نمود در ماه اکتبر از جدیدترین به روز رسانی خود در ویندوز 10 رونمایی خواهد کرد. اما نکته مهم تر این است که اکنون نام این به روزرسانی نیز تعیین شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی نیسان 166 هزار خودرو را به علت وجود نقص فنی در سوئیچ جمع آوری می کند. این خودروها شامل مدل های جوک، ورسا و سنترا می شود که بین سال های 2017 تا 2018 تولید شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2138

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصادف خودروی خودران اپل تا تعیین شدن زمان رونمایی از میت 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصادف خودروی خودران اپل تا تعیین شدن زمان رونمایی از میت 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید