معرفی مقاصد و جاذبه های گردشگری قزاقستان ، سفر به یکی از برترین پیست های اسکی آسیا

به گزارش پیامک خنده، اگرچه قزاقستان جز 10 کشور بزرگ دنیاست اما بسیاری از مسافران آن را در لیست سفرهای خود قرار نمی دهند. گنجینه ها و زیبایی های بی نظیری در این کشور وجود دارد که شما را مات و مبهوت می نماید. اگر به دنبال بازدید از مکان هایی هستید که تابحال افراد دیگر از آن بازدید نکرده اند، بهتر است این کشور را به لیست سفرهای خود اضافه کنید.

معرفی مقاصد و جاذبه های گردشگری قزاقستان ، سفر به یکی از برترین پیست های اسکی آسیا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ایوار هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

منطقه Almaty

منطقه Almaty در جنوب شرقی قزاقستان واقع شده است و یکی از پربازدیدترین شهرها بشمار می رود. آلماتی منطقه ای است که بیشتر مسافران به آنجا می فرایند و به مکان های دیگر سفر نمی نمایند. جاذبه های طبیعی بسیاری در آلماتی وجود دارد، از کویرهای خشک و دره های دیدنی گرفته تا کوه های پوشیده از برف و یخچال های طبیعی و دریاچه های فیروزه ای.

آلماتی پایتخت سابق و بزرگترین شهر قزاقستان است و مکان اصلی ورود بیشتر مسافرانی است که می خواهند سفر خود را در قزاقستان یا کشور همسایه قرقیزستان آغاز نمایند. آلماتی یک شهر متمدن و مدرن است و مرکز دانش، فرهنگ، تاریخ و صنعت و اقتصاد است.

پارک ملی ایل-آلتاو

پارک ملی ایل-آلتاو که در جنوب آلماتی واقع شده است در سال 1966 ایجاد شد و اکنون زیستگاه بیش از 300 گونه جانوری از جمله پلنگ برفی است. مسیرهای پیاده روی زیادی وجود دارد که به وسیله جنگل ها و چمنزارها به سمت آبشارهای زیبا، یخچال های طبیعی و دریاچه ها می رود. بزرگترین رتبه اسکی روی یخ و برترین پیست اسکی آسیا در پارک ایل-آلتاو و دره مالایا آلمیتینکا واقع شده است که یکی از مکان های پربازدید برای دوستداران ورزش های زمستانی است. همچنین دریاچه بزرگ آلماتی در این پارک وجود دارد که به دلیل رنگ آبی و آبی نفتی آن بسیار مورد توجه بازدید نمایندگان قرار گرفته است. از آنجا که آب این دریاچه آب آشامیدنی ساکنان آلماتی را فراهم می نماید شنا کردن در آن ممنوع است.

دریاچه کایندی

کایندی دریاچه ای به طول 400 متر است که در سال 1911 پس از وقوع یک زمین لرزه و ورود سنگ های آهکی بزرگ به سطح زمین به وجود آمد. آب کم کم به دلیل وجود درختان صنوبر آغاز جمع شدن کرد و این دریاچه زیبا پدید آمد. تنه های خشک شده درختان از سطح آب بیرون آمده و مانند دکل های کشتی غرق شده می شوند.

منبع : journalofnomads.com

منبع: چمدان
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 641

به "معرفی مقاصد و جاذبه های گردشگری قزاقستان ، سفر به یکی از برترین پیست های اسکی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مقاصد و جاذبه های گردشگری قزاقستان ، سفر به یکی از برترین پیست های اسکی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید