مدارس زاهدان در کلیه مقاطع تعطیل شدند

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان به دنبال وقوع بارش های برف و باران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان مدارس در نوبت های صبح و عصر در روز شنبه تعطیل شده اند.

مدارس زاهدان در کلیه مقاطع تعطیل شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2018 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای تعطیلی مدارس شهرستان زاهدان و بخش مرکزی، کورین و نصرت آباد در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر فردا شنبه بیست و یکم دی ماه را اعلام کرد.

در اطلاعیه استانداری سیستان و بلوچستان آمده است: با توجه به اطلاعیه شماره 20 اداره کل هواشناسی استان مبنی بر پیش بینی رگبار و رعد و برق وبارندگی به میزان 60 تا 90 میلی متر در زاهدان و براساس درخواست ادارات آموزش و پرورش شهرستان زاهدان، شورای هماهنگی مدیریت بحران زاهدان مدارس شهر زاهدان به همراه مدارس بخش های مرکزی، کورین و نصرت آباد را در همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر فردا شنبه بیست و یکم دی ماه تعطیل اعلام کرد.

در ضمن قابل ذکر است تمامی امتحانات نهایی براساس برنامه اعلام شده برگزار می شود.

تا به امروز مدارس در شهرهای خاش و نوک آباد، دلگان، ایرانشهر و بزمان، چابهار و دشتیاری، راسک، سرباز، قصرقند، فنوج، نیکشهر، لاشار، اسپکه، کنارک، مهرستان، بنت، هامون و هیرمند در روز شنبه نعطیل اعلام شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 698

به "مدارس زاهدان در کلیه مقاطع تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس زاهدان در کلیه مقاطع تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید