مالزی 300 زندانی پاکستانی را آزاد کرد

به گزارش پیامک خنده، با رایزنی دولت های اسلام آباد و کوالالامپور، 300 زندانی پاکستانی با یک پرواز ویژه به خاک پاکستان باز می گردند.

مالزی 300 زندانی پاکستانی را آزاد کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، پرواز شرکت هوایی بین المللی پاکستان 300 تبعه این کشور را که در خاک مالزی زندانی بودند به پاکستان بازخواهد گرداند.

دولت اسلام آباد در این خصوص بیان کرد: با رایزنی اجرا شده توسط عمران خان، مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی ضمن قبول آزاد کردن زندانیان پاکستانی دستور تسریع این کار را صادر کرد.

این افراد به جرائم مختلف در زندان به سر می بردند یا توسط مسئولین دولت مالزی در بازداشت قرار داشتند.

در بیانیه دولت آمده است یکی از مهم ترین وظایف دولت یاری به پاکستانی های مقیم خارج از کشور است که به هر دلیلی در زندان و حبس به سر می برند.

بسیاری از پاکستانی هایی که به کشورهای شرق آسیا رفته اند به عنوان نیروی کار فعالیت دارند و گاه و بی گاه به دلایل مختلف زندانی می شوند.

این در حالی است که بیشترین تعداد زندانیان پاکستانی در خاک عربستان قرار دارند و دولت ریاض علی رغم وعده های مکرر تلاشی جدی برای آزاد کردن زندانیان پاکستانی انجام نداده است.

بسیاری از زندانیان پاکستانی در خاک عربستان به دلایل واهی و جرائم اثبات نشده در حبس به سر می برند و حتی اجازه پیدا نمی نمایند از وکیل برای دفاع از خود استفاده نمایند.

خانواده این زندانیان بارها از دولت اسلام آباد خواسته اند با اعمال فشار بر عربستان جهت آزادی عزیزانشان را هموار سازند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 579

به "مالزی 300 زندانی پاکستانی را آزاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی 300 زندانی پاکستانی را آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید