(عکس) قهرمان المپیک در مناطق محروم

به گزارش پیامک خنده، کمیل قاسمی قهرمان جهان و المپیک با حضور در کوره پزخانه های اطراف شهر تهران ضمن دیدار با مردم این مناطق کمک های جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد. قاسمی همچنین پای دردل مردم این مناطق نشست و در جریان مسائل آن ها قرار گرفت.

(عکس) قهرمان المپیک در مناطق محروم

این موسسه که توسط برخی کشتی گیران همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری قهرمانان کاراته جهان و جمعی از بانوان و آقایان ورزشکار در رشته های مختلف و همچنین پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون همراهی می شود، با کمک خیرین تا امروز، حدود 11 هزار و 100 بسته موادغذایی میان حدود همین تعداد خانوار بدون پس انداز که بخش قابل توجهی از آنان زن سرپرست بوده اند، در منازل آن ها در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلفی دیگری از کشور توزیع کرده اند.

این موسسه همچنین به کار مدرسه سازی و خانه سازی برای مردم مناطق محروم روستاهای استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین ورزشی و غیر ورزشی از جمله علی کریمی، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال اقدام می کند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1046

به "(عکس) قهرمان المپیک در مناطق محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) قهرمان المپیک در مناطق محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید