عکس ، این شاسی بلند 7 نفره مقرون به صرفه برای واردات به کشور در نظر گرفته خواهد شد؟

به گزارش پیامک خنده، گجت نیوز نوشت: داچیا جوگر 2023 با پیشرانه هیبریدی نو در نمایشگاه پاریس 2022 معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند 7 نفره و مقرون به صرفه قیمت آشنا خواهیم شد.

عکس ، این شاسی بلند 7 نفره مقرون به صرفه برای واردات به کشور در نظر گرفته خواهد شد؟

داچیا جوگر هم اکنون به عنوان مالی ترین خودرو 7 نفره نو در بازار اروپا محسوب می گردد که توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند. البته این خودرو در مدل های قبلی به علت وجود موتور 3 سیلندر با نقدها زیادی روبرو شده است، اما شرکت داچیا با معرفی نسخه 4 سیلندر هیبریدی میخواهد این نقطه ضعف را رفع کند.

معرفی داچیا جوگر 2023

داچیا جوگر در نسخه 3 سیلندر از قدرتی برابر با 110 اسب بخار برخوردار بود که همین قدرت پایین آن نارضایتی مشتریان را به همراه داشت. به همین دلیل داچیا جوگر 2023 به پیشرانه قدرتمندتر 4 سیلندر هیبریدی مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 140 اسب بخار را فراوری کند که از افزایش 30 اسب بخاری قدرت نسبت به قبل حکایت دارد. این خودرو در نمایشگاه خودرو پاریس 2022 که 25 مهر 1401 برگزار می گردد رونمایی خواهد شد.

هنوز جزئیاتی بیشتری از موتور هیبریدی این خودرو منتشر نشده، اما انتظار می رود قوای محرکه این خودرو به موتور 1.6 لیتری برقی رنو کلیو مجهز گردد. در رنو کلیو پیشرانه بنزینی به یاری یک یشرانه برقی و یک استارت-ژنراتو یکپارچه می تواند قدرتی برابر با 140 اسب بخار را به فراوری برساند. قدرت فراوریی از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس CVT به چرخ های جلو انتقال پیدا می نماید.

اگر داچیا جوگر 2023 به چنین پیشرانه ای مجهز گردد، باید آن را یکی از پیشرفته ترین خودروهای 7 نفره داچیا دانست. این شاسی بلند از کابینی جادار بهره می برد و برای سرنشینان فضای مناسبی را به همراه دارد. طول این خودرو 4.55 متر بوده و با خواباندن صندلی های ردیف سوم می توان به فضای صندوق 708 لیتری دست پیدا کرد. بعلاوه حتی با خواباندن صندلی های دوم نیز می توان این فضا را به 1819 لیتر افزایش داد.

داچیا میخواهد فهرست کامل مشخصات فنی نخستین محصول هیبریدی فراوریی خود را طی هفته آینده پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو پارس 2022 منتشر کرد. این شاسی بلند 7 نفره مالی قرار است در سال 2023 روانه بازار گردد. بعلاوه قیمت این خودرو در نسخه 1 لیتری حدود 17 هزار یورو بوده و مشتریان برای موتور 4 سیلندر هیبریدی نو این خودرو باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2111

به "عکس ، این شاسی بلند 7 نفره مقرون به صرفه برای واردات به کشور در نظر گرفته خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این شاسی بلند 7 نفره مقرون به صرفه برای واردات به کشور در نظر گرفته خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید