عکاسی در فضای بسته موزه ها به شکل فردی ممنوع نیست

به گزارش پیامک خنده، ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عکاسی در فضای بسته موزه ها به شکل فردی ممنوع نیست.

عکاسی در فضای بسته موزه ها به شکل فردی ممنوع نیست

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به استناد بخشنامه اداره کل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی، اعلام نموده بود: به علت رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در زمان همه گیری بیماری کووید-19، هرگونه عکاسی با دوربین عکاسی یا تلفن همراه در مکان های سربسته موزه ها ممنوع شده است که روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نقل از محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه های این وزارتخانه در این باره شرح داد: سال گذشته وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پروتکل های بهداشتی خود اعلام نموده بود عکاسی که عامل تجمع گردد، ممنوع است.

او اضافه نمود: اکنون با توجه به واکسیناسیون گسترده ای که انجام شد، عکاسی از موزه ها در فضای سربسته به شکل فردی مجاز است و ممنوعیتی ندارد، اما اگر افرادی قصد گرفتن عکس گروهی دارند، باید خارج از موزه و در فضای باز عکاسی نمایند.

کارگر یادآور شد: با تغییر رنگ بیشتر شهرها به نارنجی و مطابق هماهنگی های قبلی اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ستاد کرونا، موزه ها، کاخ ها و محوطه های تاریخی فعالیت خود را در شهرهای نارنجی شروع نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1803

به "عکاسی در فضای بسته موزه ها به شکل فردی ممنوع نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی در فضای بسته موزه ها به شکل فردی ممنوع نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید