علیرضا بیرانوند مقصر بود؟

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران پیروز شد در اولین ملاقات برگشت مرحله انتخابی جام جهانی در گروم سوم آسیا با نتیجه 3 بریک از سد هنگ کنگ عبور کند. بدون در نظر دریافت سبک بازی ایران که چندان چنگی به دل نزد، اما خوردن گل از تیم هنگ کنگ که کلا دفعات بسیار اندکی از خط میانی عبور کرد، نگران کننده به نظر می رسد.

علیرضا بیرانوند مقصر بود؟

در واقع هنگ کنگی ها در این بازی فقط یک ضربه در چارچوب داشتند که آنهم تبدیل به گل شد. این گل بحثی را به وجود آورده که علیرضا بیرانوند روی آن نقش داشته و مقصر است. اگرچه با توجه به کیفیت فیلمبرداری این مسابقه که کارگردان هم جاماند، نمی گردد به طور قاطعانه ای نظر داد، ولی روی صحنه آهسته می شد حدس زد که بیرانوند روی گلی که ایران خورد مقصر نبود؛ در واقع شجاع خلیل زاده در دفع توپ ارسالی دچار اشتباه شد و بعد هم توپ با برخورد به همان مدافع به دور از دستان بیرانوند، راهی دروازه شد.

به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه بیرانوند تقصیری روی این گل نداشت، ولی خوردن گل در این بازی نه چندان سخت، زنگ خطر را برای دراگان اسکوچیچ و مدافعان تیم ملی به صدا درآورده است تا با تمرکز بیشتری مهیای رقابت سخت با بحرین شوند. دیداری که قرار است روز 17 خرداد و از ساعت 21 به وقت تهران آغاز گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1674

به "علیرضا بیرانوند مقصر بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند مقصر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید