طوفان شن در شرق کشور

به گزارش پیامک خنده، سازمان هواشناسی با اشاره به بارش های 5 روزه در بعضی منطقه ها کشور از وقوع طوفان شن در شرق و جنوب شرق کشور و کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در این منطقه ها اطلاع داد.

طوفان شن در شرق کشور

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در منطقه های از خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شرق یزد و شرق گلستان بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد. فردا یکشنبه در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش های پارکنده روی می دهد.

روز دوشنبه در بعضی منطقه ها شمال غرب کشور و استان گیلان و سه شنبه علاوه بر شمال غرب در استان های ساحلی دریای خزر رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

چهارشنبه در بعضی منطقه ها شمال شرق، استان های ساحلی دریای خزر و به صورت پراکنده در شمال غرب بارش خواهیم داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق به ویژه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید همراه با گردوخاک با احتمال رخداد طوفان شن پیش بینی شده است.

بعلاوه امروز و فردا در بعضی منطقه ها مرکز، شمال شرق، جنوب، جنوب غرب و غرب کشور وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می گردد.

دمای هوا امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در شمال شرق به طور محسوسی افزایش یافته و این افزایش دما تا چهارشنبه تداوم خواهد یافت. بعلاوه دمای هوا شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق بین 5 تا 8 درجه کاهش می یابد.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2042

به "طوفان شن در شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان شن در شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید